blocket....nu igen

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
TokJohan skrev:
Det här fattar jag inte !

Säljer hojen med sorg
Haft den sedan 99 men bara rullat 330 mil och ska köpa ny hoj :va

Varför har man hoj om man kör i snitt 82,5 mil/år.
Vill absolut inte kasta skit på ägaren men VARFÖR ?

http://www2.blocket.se/view/1848605.htm?l=0&c=1&city=0

// TOK :fyllisar

Tänkte själv samma sak när jag såg annonsen..... Det är väl en snubbe som inte har nåt genuint intresse utan bara har för mkt. pengar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
farsan kör kanske 5-50 mil om året.
Oftast rör det sig ju inte om dyrförsäkrade hojar om det är så här, då har ingen jäkel råd att låta stå.

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Skrämmande läsning... Det finns väl 1000 anledningar till att hojen har körts så lite. Han kanske har en annan hoj också. Jag fattar inte på vilket sätt man skulle vara mindre intresserad bara för att man kört få mil med den. Att han förvarar den i garage och undviker att skita ner den i regnväder betyder väl inte att han saknar intresse, tvärt om.

Skärpning... tänk på att alla inte är intresserade av att skrota sina hojar på stuntuppvisningar, vissa är faktiskt rädda om sina ögonstenar... och vem som är mest entusiast kan man ju tvista om i oändlighet.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Micke_Lindstrom skrev:
Japp det gör dom.
Däremot hade jag en Yamaha som ofta fick gashäng när det regnade eller var fuktigt i luften.
Fast så kanske det inte är på alla Yamaha? :tungan

Min Yama fick gashäng när jag körde off road, men bara på ettan... :kocko

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hp skrev:
Skrämmande läsning... Det finns väl 1000 anledningar till att hojen har körts så lite. Han kanske har en annan hoj också. Jag fattar inte på vilket sätt man skulle vara mindre intresserad bara för att man kört få mil med den. Att han förvarar den i garage och undviker att skita ner den i regnväder betyder väl inte att han saknar intresse, tvärt om.

Skärpning... tänk på att alla inte är intresserade av att skrota sina hojar på stuntuppvisningar, vissa är faktiskt rädda om sina ögonstenar... och vem som är mest entusiast kan man ju tvista om i oändlighet.

Precis så, dom verkliga entusiasterna är väll dom som vårdar sin pärla ömt och inte vill köra sönder dom med vårdslösa bakhjulskörningar mm. Sedan så kan man väll i det närmaste säga att det är en bedrift att ha en hoj och lyckas med att aldrig köra i regn, särskilt i detta landet :D

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...