Blocketannons

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
TinaTjejen skrev:
Äh.. vilken toffel. Saknar karln helt ryggrad? (till skillnad från just Ugluk :yoparty )

Jo men är det nån här som har åkt med Ugluk å tycker det är dubbelmoral så det bara skriker om det det ??

Brummade med sagda person på e4 i uppsala å jag som jag tycker själv kör som en stycken gris(smal en då). Å fan vad jag vart frånåkt :kocko

Jaja dubbelmoral säger jag bara LOL

Eller tror mer på att han vill ha igång en diskutioner(rätt stavat?)

Jaja trevlig pöjk är det iaf, å visst skulle han få köpa hoj av mig iaf :)

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Galne Dansken skrev:
Ju du, men den här bil ka man köve av mig... inkl. vänlig betjäning...
http://www2.blocket.se/view/2521861.htm?l=0&c=1&city=0

hmm vill du byta mot en ALFA 156 V6-24 ??
Den är helt i läder på insidan åso har den 190 Hk under huven.
Den är grymt rolig att köra tex 2 varv på ratten för fyllt till fullt styrutslag(höger vänster)
osså har den 6 växlar +back(å det är ovanligt)
Å ingen skorrande 2:a som dom flesta Alfa har(jo detta problew finns fortfarnde)

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
NinjaNurse skrev:
Du är en mycket sjuk man... :7peta :D :lol :hihi :tungan

He he, Jag var bara tvungen att ta på mig den annonsen. Karln heter ju Josef och såååå vanligt namn är det ju inte... :tungan

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
TroLliS skrev:
Jo men är det nån här som har åkt med Ugluk å tycker det är dubbelmoral så det bara skriker om det det ??

Brummade med sagda person på e4 i uppsala å jag som jag tycker själv kör som en stycken gris(smal en då). Å fan vad jag vart frånåkt :kocko

Jaja dubbelmoral säger jag bara LOL

Eller tror mer på att han vill ha igång en diskutioner(rätt stavat?)

Jaja trevlig pöjk är det iaf, å visst skulle han få köpa hoj av mig iaf :)
TroLliS, inte bli så sur och fördömmande bara för att du blev frånåkt några gånger, och inte behöver du lura på mig hojen bara för att den tjuvstannar lite då och då.. :hej :D

Allvarligt talat har jag inga samvetskval eller krämpor i moralnerven för att jag drar på från ett eller annat rödljus på E4:an.. Jag har aldrig hävdat att man måste hålla hastigheten överallt, bara ta det lugnt där det är skymt, folktätt och olycksdrabbat.

Som Lucky Luke nämnt flyttar jag från byn till hösten och drar mitt moraliska korståg djupt in i de mörka småländska skogar som till och med danskarna funnit ointagliga under snart tusen år..
De som ser min uppfattning om saker och ting som tokfel har sin chans att kliva in och ändra inriktningen, och de som håller med kan ju bara fortsätta som tidigare. Alla sorters folk och attityder behövs inom motorcykelorganisationerna i länet.

Jag hoppas att kommande sommar innehåller mycket kul åkning, och att vi alla klarar oss från skador. Dödsolyckor är inget jag vill ha som sista intryck av Uppsala. Hellre lite underhållande onsdagsturer och soliga myggfria rörkenkvällar att fånga på film till vintern.
Ses..
/Conny

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...