@GuW naturligtvis kommer det vara musik via BT :-D
XM4 är något jag tänkt köpa till nästa flygresa då den och även XM3 sägs stänga ute ljud otroligt bra med ANC.
Ja, det funkar skitbra, nu har ju inte jag flugit med mina lurar än, men han jag fick dom av köpte dom enkom för det och han flög två gånger innan Corona utbrottet...
Däremot har jag en kaminfläkt som ger ett väldigt flygplansliknande ständigt hum (om än väldigt mycket tystare) det försvinner totalt även om jag sätter örat så nära jag kan.
Skillnaden mellan XM3 och XM4 är väl i princip bara nyare blåtandschip som gör att du kan vara pairad mot flera enheter samtidigt? ANC'n är väl samma som jag har förstått.
Jag har behovet av att vara pairad mot flera enheter iblan, men inte ofta nog att motivera prisskillnaden, XM3 är ibland nere på 1500:- nya, XM4 kostar det dubbla.
När/om mina XM3 (som jag fick gratis) pajjar köper jag kanske XM4 om dom har kommit ner i pris, annars köper jag XM3 och lever med att måsta välja vad jag ska vara pairad mot.
EDIT: XM4 verkar ha mycket bättre ANC om man kollar testerna, hur f-n det nu kn vara möjligt.
Last edited: