Tackar - alltid en börjanRecent vet jag inte, men ta bort en favorit gör du genom att klicka på den ifyllda favoritstjärnan uppe i högra hörnan:
View attachment 496253
På aktuella rutter går det att ta bort.Tackar - alltid en början
Samma här, vad händer tex om det ringer? Försvinner navigeringen då? Det kanske är sak samma när man har 147km till nästa korsning, men inte när man lirkar runt på småvägar med massor med korsningar eller inne i en stad.Köpte en beg Cradle så jag börjar med telefonappen BMW Connected till att börja med. ”Samma” navigation och nedladdningsbara kartor för hela världen.
Har kvar min Nav5 än så länge så den får givetvis följa med i tankväskan på långtur, är lite skeptisk mot att ha mobilen som navigator på hojen. Men man kan ju ändra sig!
Samma här, vad händer tex om det ringer? Försvinner navigeringen då? Det kanske är sak samma när man har 147km till nästa korsning, men inte när man lirkar runt på småvägar med massor med korsningar eller inne i en stad.
Jag tänkte mer att någon ringer och navigeringen försvinner, oavsett om man svarar eller inte. Vissa förstår ju inte hinten av att man trycker bort dom heller, utan ringer glatt tillbaka, igen och igenBeror nog på app men oftast kan man ju prata samtidigt som mobilen navigerar.
Å andra sidan skall man nog fråga sig om det är smart att prata i mobilen om man är beroende av navigator inne i en stad…
Jag kör annars med mobilen inne inne i tankväskan när jag kör hoj, vill inte se/bli störd av den.
Jag har min Garmin 276 kopplad till telefonen. Det enda som händer då är att det kommer upp en liten textremsa med sms eller vem som ringer. Då kan jag enkelt se om det är något jag måste stanna och ta eller bara skita i.
Nä precis... När blir den klar tro?Det svårt skriva en manual när mjukvaran inte är klar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|