Bmw F 800s

Rydde

Rydèn
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Tl1000r -98(Röd) Suzuki gsxr 1000 -05 Cagiva Navgator -01 2st Suzuki xn85 Turbo -84 Suzuki cs 125 -84
skylt skrev:
2542470 F800 är en kanonhoj om man som jag körde F650CS innan - dryga 30HK och 30Nm extra på samma vikt + en extra växel - jag var riktigt nära att klippa till i somras MEN sedan körde jag R1200S!

Det blev en sån istället - mest pga att utseendet samt ATT den har ketchup-effekt ;-)

Försäkring ca 4600 hel/hel i Malmö!!


Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Rydde skrev:
2636648 Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.

Nu kör inte jag R1200S utan en R1200GS. Motorerna är i princip desamma i grund och botten. Haha. Jag bytte till acrapovic-system och nu råmar den vid gas så att färgen lossnar från tunnelväggarna när man drar på.

Det är ett helt annat ljud från en boxer. Mer BbBråååååm än wyeeeeiiiiiiiii
 

jomo

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby, Stockholm
Hoj
MT-09 - 24
Rydde skrev:
2636648 Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.

Gå in på www.mc.bmw.se, Klicka på "tillbehör" och sedan på "sportljuddämpare" till höger.

Ljudprov på Acrasystemen! (Dock ej just r1200s såg jag nu.. :näsblod
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top