Trodde inte det skulle hända mig, men jag börjar faktiskt bli lite sugen på en Hexacone, nån som vet var dom säljs billigt till en F800ST?
vafasen är hexacone?
Jo jag har ju också en f8oo (fast bmw envisas med att kalla den 650)
Då måste jag dit och prova. Har blivit riktigt sugen på en 800 GS. Verkar vara en grym hoj på många punkter.GS:en mfl kommer att finnas att provköra på MC-Dagen på Barkarby 3:e maj. Är själv lite nyfiken på den faktiskt.
Tackar för tipset, efter att jag skämts en stund när jag ju genast insåg att nippy borde jag kunnat hitta den på själv Får se om jag faller för frestelsen.
Jag är ju egentligen inte en vän av brötande hojar, men när jag på påskafton hade min säsongspremiär slog mig tanken att motorn låter ju så gött att den kanske hade låtit ännu bättre om den lät lite mer
Då måste jag dit och prova. Har blivit riktigt sugen på en 800 GS. Verkar vara en grym hoj på många punkter.
Då måste jag dit och prova. Har blivit riktigt sugen på en 800 GS. Verkar vara en grym hoj på många punkter.
Någon som handlat från Nippy N? Är grymt sugen men lite skeptisk till att handla över nätet.
/R
Jag har köpt lite grejer där, och det var inga problem.
Någon som handlat från Nippy N? Är grymt sugen men lite skeptisk till att handla över nätet.
/R
Är det exakt samma geometri och dämpare/inställning mellan ST och S? Har provkört ST och framdämpen var ju.. ja mjuk. Har vissa bekymmer med att finna ersättare till CB´n den dagen det ska bytas, inte ens Mc live gjorde mig klokare. Det som känns mest aktuellt i dagsläget är S/ST GS eller VFR V-tec. Hondan har jag kört ca 20 mil och den kändes väl lite roligare effektmässigt än ST´n men 30-40kg tyngre.
Finns det nån som har erfarenhet från passagerarplatsen??
(Det fanns mera läsning här än på BMW-forumet tycker jag.)
Jo har övervägt VTR´en också, grümt ljud får man ju säga =) Har inte provkört den tyvärr men informationen skiljer sig åt, vissa menar att det är en bekväm touringhoj medans andra snarare säger raka motsatsen, törstig och för liten tank (för touring). Förgasarknallert ända tills produktionsslut 2007 känns lite si och så det med.
.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |