Hej
Har läst att K1300S "besväras" av vibrationer i styre/handtag fr 7.000 varv och uppåt. Ett bekymmer ändra från K1200S men som blivit bättre på K1300S. Någon som vet om man lyckats eliminera/minska detta från någon särskild årsmodell?
Då kan man sälla sig till den här skaran En svart och fin K1300S -14 inhandlades i fredags
Jag är på jakt efter ett depåstöd, är Biltemas något att ha: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Depastod-och-transport/Depastod-bak-2000031107/ Max belastning 160kg, det är inte massor med marginaler till något som väger 250 Och finns det adaptrar som passar till BMWn, vad är det för dimension på hålet?
Dom såg ju iofs fina ut, men är det verkligen värt 13-1400 mer?Beställ från Wunderlich. Det gjorde iaf jag till den 1300s jag hade tidigare.
Se här t.ex olika stöd.
Kvalisortgrejor helt enkelt med utmärkt passform.
Snabb leverans och billig (då iaf) frakt.
Då kanske du har lite koll på skillnaderna mellan dom röda, nya generationen, och dom gula, den äldre?GS-911 är guld värd (nästan). Flera jag känner har med sig den på hojen när de reser...
Nu har jag googlat mig blå Men jag hittar varken kopplingsschema eller verkstadshandbok på nätet. Är det möjligen någon som råkar ha framförallt ett kopplingsschema?
Jawohl, jag köpte en verkstads-DVD, BMW-original med allt man kan önska sigHar du fått tag på någon verkstadshandbok än, Hoztic?
Jawohl, jag köpte en verkstads-DVD, BMW-original med allt man kan önska sig
Ja, Då kan jag också börja skriva i denna forumsdel. Jag har bytt in min K1200S -08 mot en K1300S HP -12 med 1600 mil på mätaren. Vilket lyft. Jag känner igen mycket av uppförandet från den gamla fast det märks att den är vidareutvecklad. Växellådan är betydligt mindre "klonkig".View attachment 448625
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|