och ibland förtjänar man det lite extraMen lika ofta förtjänar man det..
p.s ja det var faktiskt en kvinna som körde bilen
och ibland förtjänar man det lite extraMen lika ofta förtjänar man det..
Att du blir prejad bakåfrån av BMW beror ju på att endast BMW 330 är snabb nog att komma ikapp sporthojar
Är nysvenskar........
Lågvattenmärke..Vad menar du?
Skall de anklagas för de gillar en tysk kvalitétsbil? Alternativ att de medvetet åker och utsätter mc förare för incidenter i trafiken
Alternativt 2 som jag tror du åsyftar är att du bara avundsjuk för du inte har råd med en njur-grills bil
MER nysvenskar åker Opel, japanska bilar, Volvo ford och Saab.
Många "statusjägare" är otroligt lättkränkta.
Många "statusjägare" är tävlingsinriktade och saknar konsekvensanalys.
tycker inte det är bilmärket eller etnisk bakrund som spelar roll utan folk med mycket pengar som generellt sätter sig högre än andra
Alla billister är idioiter, pungt. Märkligt att man själv som har kört hoj ett antal år nu samt kör bil i tjänsten en hel del aldrig har råkat ut för en förbannad MC-förare.. summa summarum alla billister borde ta hojkort så att de lär sig hur utsatta vi är.
Håller med i resonemanget om att vi hojåkare oftare utsätter oss för risker som vi kanske inte borde, men faktum är att billistäcklen står för 90% av alla idiotprylar som orsakar olyckor - om jag vänder mig till mig själv och min egen körning. Någon annans kan jag inte svara för. På mina hojresor genom europa har jag bara träffat på ett land som kan mäta sig med sveriges sopiga bilförare - Danmnark. Där är de fan än värre.
Tyskland, Frankrike, Schweiz etc. Där har bilförare en helt annan respekt mot 2 hjuliga fordon än i Sverige.. märkligt!
när jag va 16 år och åkte 125 så va jag på sveavägen och där va det kö så jag åkte mellan bilarna men jag körde långsamt och där står en bmw m3 som blev sur att jag kom fram så han öppnade dörren så jag fick broms så hårt att jag stogg på fram hjulet
men det gick ju bra men jag blev så arg så jag började gasa som fan och han blev skraj och stängde dörren och jag kunde åka igen
när jag åkte så sparkade sönder hans backspegel då !!! ( jag vet att det va dumt gjort)
Är väl egentligen iget konstigt med det...
ur bmwägarens vinkel.
han kanske bara spotta ut snusen
sen kommer en vild hojåkare o tokgasar o sparkar sönder hans spegel
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|