Skrattar och skrattar, jag anser att den delen ser riktigt bedrövlig ut, något väldigt unikt.Skratta på ni.
Med tanke på de lagkraven konstruktören har att rätta sig efter, och att det är pulser om just under litern per sida som skall ventileras undan så har dom gjort ett fantastiskt designjobb.
Vi hade alla - konstruktören också, velat se mindre av eländet - men det är flow i linjerna och det ansluter väl både till övrig design på hojen, och den tidsepok den vill följa.
Good job!
Frågan är hur den traditionella BMW-köparen tar emot den? (Och nu tänker jag bli väldigt/orättvis fördomsfull)
Var skall man fästa korvlådorna?
Var finns plats för orange reflexmärken och SMC-dekalen?
Hur matchar den ett GoreTex-ställ med reflexmaterial? Korvhjälmen? Det grå skägget?
Tycker den är riktigt snygg. Förutom fisk-dämparen då som inte blev helt lyckad. Blev nästan lite sugen på en sådan!
View attachment 453276
Frågan är hur den traditionella BMW-köparen tar emot den? (Och nu tänker jag bli väldigt/orättvist fördomsfull)
Hur matchar den ett GoreTex-ställ med reflexmaterial? Korvhjälmen? Det grå skägget?
Den är säkert jättebra...
Men de som köper customhoj vill väl ha amerikanskt, trots att det är sämre än allt annat?
Tycker den är riktigt snygg. Förutom fisk-dämparen då som inte blev helt lyckad. Blev nästan lite sugen på en sådan!
View attachment 453276
Frågan är hur den traditionella BMW-köparen tar emot den? (Och nu tänker jag bli väldigt/orättvist fördomsfull)
Disclamer:
Innan någon anklagar mig för att vara alltför kaxig så kan jag berätta att jag också äger en korvhjälm (den är jättebra) och är med i SMC (det borde alla vara!). Jag kör t o m plastscooter från Asien. Inte så många coolhets-poäng där minsann....
Haha, det var min tanke också, hur kommer den där att se ut med BMW orginal korvlådor i alu...
Fisken måste spegelvändas och fotoshoppas på plats på¨orginalbilden, jag har ingen talang för sådant, men någon här... snälla
Men dra ända in i hxxxxx. var det dubbla ljuddämpare på den
Jösses vad ni hänger upp er på ljuddämparna.
Värre vore det om fjädringen vore illa avstämd.
Då skulle hojen upplevas som lite guppy...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|