Lägger upp en till före och efter
Skickat från min OnePlus 7 via Tapatalk
Kat'en sitter kvarSer ju lite roligare ut, sitter kat:en i ljuddämparen original?
Egentligen borde jag inte svara eftersom jag är lite skeptisk själv, men ändå inte...
Jag hade en 2010 R1200GS ADV som jag jag körde felfritt i tre säsonger sedan sålde till en kompis för en 4-5 år sedan, jag hade inga problem och mig veterligen har det fortsatt så för kompisen.
Idag har jag 2 BMW, en HP2 Sport och en R nine T Racer och inga problem med dom heller, däremot har jag fått för mig att det är hypernoga att sköta servicarna till punkt o pricka, mer med BMW än andra fabrikat jag har.
Problem med ärg i ABS styrenheten är en klassiker och en dyr sådan, en annan kompise åkte på en reparation på nästan
20 000:- på sin HP2 Sport efter 900 mil då det började läcka mellan kardan och motorblocket, garatin hade gått ut och trots låga mil var det svalt ntresse fån BMW sida, tror dock han fick viss hjälp med delar...
Men oven nämda kompis har ytterligare 3-4 BMW som inte orsakat några problem genom åren så fan vet, som sagt, skulle nog inte svarat då ingen blir klokare av det här
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|