Looser: Jag vet inte. Du kan kolla själv genom att ge järnet från Statoil Rågsved till Rödljuset vid donken Någonstans där emellan. 70km/h?
Mcmike: Jag köpte från Evotech är tycker den ser riktigt bra ut. Passade även på att köpa bobbiner och kylarskydd.
Grymt snygg hojen blev med Evotechs tailtidy, olje och kylarskydd!
Jag fick svar från BMW-Sverige i fredags angående sidopanelerna som kan lossna vid körning. Det var inte helt oväntat, uppe på BMWs bord, där ingenjörerna i Tyskland håller på att arbeta fram en s.k. "teknisk kampanj". Det verkar som om BMW inte vill stressa fram en lösning utan att de successivt arbetar fram och provar en lösning innan den ersätter den tidigare sämre produkten.
Vi får se, jag skulle få vidare besked när BMW Sverige i sin tur får besked från tyskarna.
Jag hade av min panel igår vid monteringen av kylarskyddet och limningen av fästet där penisen sitter ser för mig märklig ut! Den borde varit i en hel plastbit så att inget kan lossna!
Oavsett är det en förbannat rolig hoj att köra! BMW har ändå gjort bra ifrån sig!
Då var det min tur!
Men eftersom jag är jag, så fick jag någon slags jackpott
Inom loppet av 2 mil släppte inte bara höger, utan vänster sida också!
Som tur var så såg jag att de satt löst innan något allvarligt hände.
Nu håller vi tummarna att BMW löser det här åt mig innan jag åker till Italien.
Grymt snygg hojen blev med Evotechs tailtidy, olje och kylarskydd!
Jag fick svar från BMW-Sverige i fredags angående sidopanelerna som kan lossna vid körning. Det var inte helt oväntat, uppe på BMWs bord, där ingenjörerna i Tyskland håller på att arbeta fram en s.k. "teknisk kampanj". Det verkar som om BMW inte vill stressa fram en lösning utan att de successivt arbetar fram och provar en lösning innan den ersätter den tidigare sämre produkten.
Vi får se, jag skulle få vidare besked när BMW Sverige i sin tur får besked från tyskarna.
Jag hade av min panel igår vid monteringen av kylarskyddet och limningen av fästet där penisen sitter ser för mig märklig ut! Den borde varit i en hel plastbit så att inget kan lossna!
Oavsett är det en förbannat rolig hoj att köra! BMW har ändå gjort bra ifrån sig!
Då var det min tur!
Men eftersom jag är jag, så fick jag någon slags jackpott
Inom loppet av 2 mil släppte inte bara höger, utan vänster sida också!
Som tur var så såg jag att de satt löst innan något allvarligt hände.
Nu håller vi tummarna att BMW löser det här åt mig innan jag åker till Italien.
När är din tillverkad?
http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.htmlJag vet inte. Vart ser jag det?
http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html
Kör in dina 7 sista siffror på ditt ramnummer. Står på transportstyrelsen som identifikationsnummer
Pic or it didn't happen
Får jag lov att klistra in ett utdrag från mailet utan att "fråga" personen på BMW? Inte för att det står något olämpligt i mailet, men får jag lov att lägga ut mailkonversationer offentligt på forum?
Får jag lov att klistra in ett utdrag från mailet utan att "fråga" personen på BMW? Inte för att det står något olämpligt i mailet, men får jag lov att lägga ut mailkonversationer offentligt på forum?
Tack för mycket intressant läsning i denna tråd... BMW:n byttes till en Honda
Jag önskar er massa trevliga mil på den härligt brutala S1000R:en
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |