Spola fram till 2:20, ska få dem redigerade av en polare, men passade på att lägga upp en av rejsen
Spola fram till 2:20, ska få dem redigerade av en polare, men passade på att lägga upp en av rejsen
Svårt att se hur fort det går på film men har den där verkligen upp emot 1100 - 1200 hk?
Nya Ferrari F12 ska ju ha 740hk och göra 0-200 på 8.5 vilket är runt 1.5 långsammare än våra hojar. Räcker alltså inte 50% mer effekt för att komma ned 1.5 SEK? Det handlar väl iofs också mycket om vilken utväxling man och det är ju tider från stillastående.
En Veyron SuperSport har 1200hk och gör tydligen 0-200 på 6.7 och den väger ju nästan 1.9 ton vilket måste vara mer än Lambon.
Eller hade han "uppskattade" hästar, dvs inkl. moms och lite önsketänkande?
Men det är klart, är han nästan lika snabb som en Veyron så är hans bil ju helt plötsligt ett prisfynd! Så länge vi bortser från hojen...
Men det som räknas för mig är att jag gav han smisk, och att den där GTR:en vägrade möta mig *fegis*
Mvh /Try
Helt rätt, det är bara tider som räknas. Allt annat är snack, spekulationer och gissningar!
Svårt att se hur fort det går på film men har den där verkligen upp emot 1100 - 1200 hk?
Nya Ferrari F12 ska ju ha 740hk och göra 0-200 på 8.5 vilket är runt 1.5 långsammare än våra hojar. Räcker alltså inte 50% mer effekt för att komma ned 1.5 SEK? Det handlar väl iofs också mycket om vilken utväxling man och det är ju tider från stillastående.
En Veyron SuperSport har 1200hk och gör tydligen 0-200 på 6.7 och den väger ju nästan 1.9 ton vilket måste vara mer än Lambon.
Eller hade han "uppskattade" hästar, dvs inkl. moms och lite önsketänkande?
Men det är klart, är han nästan lika snabb som en Veyron så är hans bil ju helt plötsligt ett prisfynd! Så länge vi bortser från hojen...
Kan nog bli spännande om man la till en eller två böjar i de där racen....
Ursäkta att jag klampar in i er tråd, men de kör ju inte från 0km/h. De startar från 50km/h, vilket måste vara en klar fördel för oss hojar eftersom vi inte har så mycket gummi i asfalten vid startögonblicket.
Mm, vi får ju smisk när det börjar svänga Beror ju iofs på hur bra man är på att svänga.
/Try
Ursäkta att jag klampar in i er tråd, men de kör ju inte från 0km/h. De startar från 50km/h, vilket måste vara en klar fördel för oss hojar eftersom vi inte har så mycket gummi i asfalten vid startögonblicket.
Fin bulten-tur vi tog senast.
/Try
Mmmm, visst går 115 bänkade hk bra på bulten (snart blir det fler)
Dr-zätare, du har alldeles rätt.
Hej alla glada och lyckliga S 1000 RR ägare!
Hittade precis den här tråden som verkar vara klockren.
Jag bytte framdäck igår och upptäckte att mina belägg var väldigt slitna... ( hojen har rullat 930 mil)
3:e bakdäcket och 2:a framdäcket.
( Min hoj levererades med Conti Sport attack, men nu sitter det "rätt" däck på den både fram och bak= Metzeler Racetec K3 Interact)
Tyvärr har det blivit alldeles för lite bana hittills men förhoppningsvis blir det lite mer i år
Har ni något bra tips på bromsbelägg fram till min pärla?
Tackar på förhand för tipsen
... vi har tydligen valt fel hoj i alla fall grabbar, den verkar jue helt underbar "smidig" osv...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?253914-All-ära-åt-BMW-S1000-RR-men
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |