MarcusKarlsson
knegare
Peter Boy, fixa mina kolfibersaker istället
Misstänkte mer att det kunde bli lite Tom&Jerry i något elsystem och hojjen kände av det. Har nog faktiskt en gammal lödkurs från skolan i gömmorna som jag får damma av
Misstänkte mer att det kunde bli lite Tom&Jerry i något elsystem och hojjen kände av det. Har nog faktiskt en gammal lödkurs från skolan i gömmorna som jag får damma av
Enkelt svar på din fråga är väl att du får nya blinkers bak...
Skämt o sido, det är inte svårt att mecka själv - lägg inte 7-800 kronor i timmen för en mc-mekaniker på det.
Har själv funderat på att köpa positionsljusen från sidan av en BMW bil och sätta under bakkutsen på båda sidorna.
Det är dioder så i värsta fall får du lägga till ett par motstånd. Kan bli riktigt snyggt och du får tillräckligt med bredd så att det blir lagligt!
Att riva bakdelen o ta tag i elen osv är inget svårt. Hör av dig om du vill ha hjälp.
P
PS. Jag vet inte vad exakt de skrev om att du måste vända dig till BMW-mekaniker, men de brukar de skriva om nästan allt. Rent logiskt gäller det garanti, och när det gäller blinkers så är det nog inte så allvarligt... DS.