du blev just en av två omslagspojkar i tråden! Bra bilder, kom igen med fler om ni andra har också.
och 2 till från Linköping
och 2 till från Linköping
Både min och polarns hoj går varm ganska fort när man kör i stan.
Nån annan som råkat ut för samma? När ska fläkten gå igång?´
Min fläkt går på vid 101 och jag har aldrig sett en temperatur över 103 även när det var som varmast i sommar och i stadstrafik. Som föregående talare sa borde ni kanske låta dem kolla termostaten om ni är säkra på att fläkten går igång!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2xbild från BMW bandag i juni!
Vi är ett gäng som missade BMW:s bandag tillsammans med SMC pga sen avbokning eller dålig info/kommunikation.
Här listar vi alla som passar in på ovan och vill ha en ny chans nästa säsong. Vi kör listan ett tag sen drar jag ett samtal med BMW Stockholm och undersöker hur vi hamnar på VIP-listan till 2011!
Här är vi som vill ha en ny chans på bana med BMW/SMC 2011;
1. Peter H
2. Anders P
3. Johan L
4.
Vi är ett gäng som missade BMW:s bandag tillsammans med SMC pga sen avbokning eller dålig info/kommunikation.
Här listar vi alla som passar in på ovan och vill ha en ny chans nästa säsong. Vi kör listan ett tag sen drar jag ett samtal med BMW Stockholm och undersöker hur vi hamnar på VIP-listan till 2011!
Här är vi som vill ha en ny chans på bana med BMW/SMC 2011;
1. Peter H
2. Anders P
3.
4.Tony C
Jag vill också få en ny chans. Min anmälan från återförsäljaren till BMW verkar ha försvunnit på vägen någonstans. Fantastiskt kul tråd det här. Bra att kunna dela erfarenheter och slippa göra om misstag.
Idag var jag på arlandabanan och körde
Sista passet vräkte det ned regn och jag vill bara säga att rainläget fungerar skiitbra
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|