Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Hojen tar ju i så han spricker....NOT
Varför ens köra på blöt bana.
För att annars vinner ju aldrig bilen..Varför ens köra på blöt bana.
Kul film men varför kan de aldrig vänta på bra väder?!?! en 1000rr med vanliga sommardäck på en blöt bana är väl inte så spännande. Är alldeles för många motorprogram som "måste" köra på blöta banor och testerna blir inte lika intressanta.
Men ändå för en mycket fin bil och fin mc!
Vilken töntig bilförare!!Såg ju ut som att han sket på sig på vissa ställen..
Ja, han borde se ut lite mer som dig.
En hand på ratten, armen ut genom sidorutan , solbrillor och en fet cigarr..
En bil är generellt sett snabbare än en hoj på bana. Inget nytt under solen.
Speciellt på våt bana är en hoj helt chanslös.
En BMWS1000RR är en av de snabbaste hojar som tillverkats för gemene man att köpa. En BMW M5 är en ganska klumpig, men ändå hyggligt snabb bil. Med likvärdiga förare (typ Shumacher mot Rossi) så skulle bilen ändå vara snabbare tror jag.
Att köra bil på bana är kul, men inte speciellt svårt. Det svåra är att klämma ur de sista tiondelarna ner till var bilen maximalt kan prestera. Att köra hoj på bana är kul och skitsvårt. Att pressa fram de sista 10-20 talet sekunder ner till vad hojen maximalt klarar av är det svåra .
En bil är generellt sett snabbare än en hoj på bana. Inget nytt under solen.
Speciellt på våt bana är en hoj helt chanslös.
En BMWS1000RR är en av de snabbaste hojar som tillverkats för gemene man att köpa. En BMW M5 är en ganska klumpig, men ändå hyggligt snabb bil. Med likvärdiga förare (typ Shumacher mot Rossi) så skulle bilen ändå vara snabbare tror jag.
Att köra bil på bana är kul, men inte speciellt svårt. Det svåra är att klämma ur de sista tiondelarna ner till var bilen maximalt kan prestera. Att köra hoj på bana är kul och skitsvårt. Att pressa fram de sista 10-20 talet sekunder ner till vad hojen maximalt klarar av är det svåra .
Fast nu upprepar du ju en av de äldsta myterna och gör det lite väl enkelt för dig själv i mitt tycke! Blöt bana väldigt slingrig bana, absolut fördel för bilen men det finns ju otaliga andra exempel på, enligt min åsikt, mer rättvisa förhållanden. Jag gillar den här filmen och ljudet från Ferrarin är oslagbart!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|