watson
Orka vara tvärtom
...Rinkeby, Tensta, Rissne, Hjulsta mfl.
Dej vill inte jag åka med. Vet inte skillnaden på norr och väst. Förövrigt kallas det Järva...
/Carin
...Rinkeby, Tensta, Rissne, Hjulsta mfl.
Ja... För västerort är ju ghetto... Bromma, Alvik, Äppelviken, Ålsten, Hässelbystrand...
Det är nog som någon sa här... Farsta är stort. Alla stadsdelar har nog "ghetton" men det betyder ju inte att någon del är så VÄLDIGT mycket sämre än andra.
Åk dit och kolla läget. Titta vad det är för folk som rör sig i området, vilka bilar som är parkerade på gatan. Kika hur trädgårdarna ser ut. Om det finns lghts-hus i närheten... Ja, helt enkelt, åk dit!
/Carin
Var bor du nu?
Farsta är Sveriges vänsterpartisttätaste kommun
Farsta vaddå?! Sedan när blev Farsta en egen kommun?! Bor man i Farsta tillhör man antingen Sthlm eller Huddinge.
Om det är mig du frågar så bor jag på Hägerstensåsen.
fy fanFarsta vaddå?! Sedan när blev Farsta en egen kommun?! Bor man i Farsta tillhör man antingen Sthlm eller Huddinge.
Jag är uppväxt i bilden samt har mamma och vänner som bor kvar. Det har väl som mycket annat "blivit värre" men är absolut ett ställe man kan bo på.Trådlyft Deluxe...
Dottern (20 och några år till...) har möjlighet att få ett förstahandskontrakt i dom här kvarteren. Ok, eller en riktigt dålig idé att bo där?
View attachment 507597
Självklart är det inte det första valet av ställe att bo på, men ibland är ens valmöjligheter begränsade...
Hade inte varit min favoritplats på jorden att bo men jag hade inte varit orolig om min dotter skulle bo där.Trådlyft Deluxe...
Dottern (20 och några år till...) har möjlighet att få ett förstahandskontrakt i dom här kvarteren. Ok, eller en riktigt dålig idé att bo där?
Självklart är det inte det första valet av ställe att bo på, men ibland är ens valmöjligheter begränsade...
Haha Per Gubbe släpp taget! Var bodde du i 20 års åldern!? Drottningholm?Trådlyft Deluxe...
View attachment 507597
VasastanHaha Per Gubbe släpp taget! Var bodde du i 20 års åldern!? Drottningholm?
Jaja då är det bara upp med plånboken om Dottra , ska bo i Vasastan!Vasastan
I andra hand...
Och Skärholmen i ca två år. Där vill jag inte bo igen. Har bott på ca 10 olika ställen i Stockholmsområdet sen jag flyttade hit från landsorten -87.
Svårt att svara på när man inte vet vad hon har för intressen. Om hon gillar skjutvapen, gäng och brott så är det säkert mitt i blinkTrådlyft Deluxe...
View attachment 507597
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|