VBK
Mas.
Jobbig för dig eller?
Jobbig för dig eller?
Synd bara att ni som brukar köra Bogan oavsett om ni kör överinspirerat, inspirerat eller normalt inte har 3 händer, en för att skydda pungen en till att skydda röven och en för munnen för jag misstänker att efter ikväll kommer ni bli pungsparkade, rövknullade och få en rejäl käftsmäll. Det trista är att det även spiller över på oss alla
vad är problemet...om du nu inte kör "överinspirerat"..vad är problemet. Ta din hoj o kör lagligt genom bogan då! Bara för att polisen står där betyder det inte att det är förbjudet att ta den sträckan???
Kanske det som är problemet, att man inte ens ser problemet.
Kanske det som är problemet, att man inte ens ser problemet.
med din argumentation, på en nivå likt en förkyld och därmed snorig 11-årig flicka som dessutom har torrhosta för jämnan, vill du även förbjuda, säg, fotboll, eftersom huligansim uppstår vid otaliga matcher, extrainkallade poliser som behövs på annat håll och i slutändan en person som jag som står för en del av det kalaset.
såå joo, jag ser problemet. ser du däremot helheten, eller vill du bara glänsa lite för dina fjortisvänner i din bror-duktig roll?
problemet kanske egentligen inte är ett problem för de som inte kör överinspirerat.
Här kommer en aktuell varning till oss som brukar ta en tur längs vägarna vid Bogesund.
Förmodligen kvarstår problemet till höstens jakt, så uppmärksamhet på vildsvinsfaror anbefalles under den kvarvarande tiden på årets mc-säsong.
Den hänger jag inte riktigt med i, vad är det du vill komma fram till?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|