Bogan varning.

• Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Synd bara att ni som brukar köra Bogan oavsett om ni kör överinspirerat, inspirerat eller normalt inte har 3 händer, en för att skydda pungen en till att skydda röven och en för munnen för jag misstänker att efter ikväll kommer ni bli pungsparkade, rövknullade och få en rejäl käftsmäll. Det trista är att det även spiller över på oss alla:huvet

vad är problemet...om du nu inte kör "överinspirerat"..vad är problemet. Ta din hoj o kör lagligt genom bogan då! Bara för att polisen står där betyder det inte att det är förbjudet att ta den sträckan???

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
vad är problemet...om du nu inte kör "överinspirerat"..vad är problemet. Ta din hoj o kör lagligt genom bogan då! Bara för att polisen står där betyder det inte att det är förbjudet att ta den sträckan???

Kanske det som är problemet, att man inte ens ser problemet.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Kanske det som är problemet, att man inte ens ser problemet.

med din argumentation, på en nivå likt en förkyld och därmed snorig 11-årig flicka som dessutom har torrhosta för jämnan, vill du även förbjuda, säg, fotboll, eftersom huligansim uppstår vid otaliga matcher, extrainkallade poliser som behövs på annat håll och i slutändan en person som jag som står för en del av det kalaset.

såå joo, jag ser problemet. ser du däremot helheten, eller vill du bara glänsa lite för dina fjortisvänner i din bror-duktig roll?

Sjånadrotten

Bättre Lyss;Än Att Aldrig Spänna En Båge
Gick med
11 May 2008
Hoj
DL650A V-Strom
Vildsvin skrämmer stockholmare

Här kommer en aktuell varning till oss som brukar ta en tur längs vägarna vid Bogesund.

Förmodligen kvarstår problemet till höstens jakt, så uppmärksamhet på vildsvinsfaror anbefalles under den kvarvarande tiden på årets mc-säsong.

Ref:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
med din argumentation, på en nivå likt en förkyld och därmed snorig 11-årig flicka som dessutom har torrhosta för jämnan, vill du även förbjuda, säg, fotboll, eftersom huligansim uppstår vid otaliga matcher, extrainkallade poliser som behövs på annat håll och i slutändan en person som jag som står för en del av det kalaset.

såå joo, jag ser problemet. ser du däremot helheten, eller vill du bara glänsa lite för dina fjortisvänner i din bror-duktig roll?

Den hänger jag inte riktigt med i, vad är det du vill komma fram till?

problemet kanske egentligen inte är ett problem för de som inte kör överinspirerat.

Kan vara så ja.

Last edited:

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Buell
Här kommer en aktuell varning till oss som brukar ta en tur längs vägarna vid Bogesund.

Förmodligen kvarstår problemet till höstens jakt, så uppmärksamhet på vildsvinsfaror anbefalles under den kvarvarande tiden på årets mc-säsong.

Kan vara bra att tänka på. :tummenupp

:felämne
Grabbarna från filmen Wild Hogs lär inte dyka upp under jakt säsongen och rapporter säger att även Wild Pigs MC kommer välja alternativa vägar.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Den hänger jag inte riktigt med i, vad är det du vill komma fram till?

varför är jag inte förvånad...

orka gnälla om att ett par 'bad apples förstör' för andra; news flash - folk kör för fort. skippa bror-duktig snacket... ett fåtal huliganer förstör också för andra, liksom att det finns 100-tals andra situationer där en liten klick 'förstör' för den stora massan.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024