Thomas-Ottosson
OTTO
vem blev hämtad med helikopter på bogesunds vägen i går kväll? fick inte reda på hur de gick med killen eller tjejen av polisen!
Thomas-Ottosson skrev:vem blev hämtad med helikopter på bogesunds vägen i går kväll? fick inte reda på hur de gick med killen eller tjejen av polisen!
Thomas-Ottosson skrev:vem blev hämtad med helikopter på bogesunds vägen i går kväll? fick inte reda på hur de gick med killen eller tjejen av polisen!
GixxerJensa skrev:Det va en vän till mig som körde ut i skogen med sin monster.. tyvärr såg jag inte hur det gick till eftersom jag låg framför och ingen annan såg nåt heller, som tur var fick dom som kom bakom syn på honom(både han och hojen låg en bra bit ut bland träden) han levde iaf när han fick flyga därifrån. Har inte hört något mer än men jag hoppas få reda på mer under dagen
HOPPAS DE LÖSER SIG FÖR HONOM!!!GixxerJensa skrev:Det va en vän till mig som körde ut i skogen med sin monster.. tyvärr såg jag inte hur det gick till eftersom jag låg framför och ingen annan såg nåt heller, som tur var fick dom som kom bakom syn på honom(både han och hojen låg en bra bit ut bland träden) han levde iaf när han fick flyga därifrån. Har inte hört något mer än men jag hoppas få reda på mer under dagen
Troligen en fraktur på en ryggkota. Han mår efter omständigheterna ganska bra enligt det jag vet.Thomas-Ottosson skrev:vem blev hämtad med helikopter på bogesunds vägen i går kväll? fick inte reda på hur de gick med killen eller tjejen av polisen!
shoik skrev:Hoppas det löser sig, bor längs med vägen (karlsudd) och var på väg in till täby igår, tidigare på dygnet. Noterade en J*** massa grus i kurvorna, och såå var det en hel del hojjar jag mötte, potatoes?
iaf ta det lugnt på bougesund mkt grus.
Mike skrev:Jupp...Pottarna drog en repa längs Bogeslingan..lyckligtsvis inga tillbud från våran sida!
Får hoppas på ett snabbt tillfrisknade för killen som for i backen!
Så det va så det gick till, själv hann jag inte samtala med folk så mycket efteråt eftersom vi fick agera trafikvakter när helikoptern skulle landa. Vet du om han använde ryggskydd?R1 wannabe skrev:Troligen en fraktur på en ryggkota. Han mår efter omständigheterna ganska bra enligt det jag vet.
Han som låg bakom säger att han missade ingången i kurvan före och kom helt fel till nästa och bromsade sent.
Själv sa han att det kändes som om han somnade till lite....men det var direkt efter olyckan.
Har för mej att de sa att det var normal hastighet också.
Hoppas allt blir bra med honom.
MVH
Jocke
R1 wannabe skrev:Han som låg bakom säger att han missade ingången i kurvan före och kom helt fel till nästa och bromsade sent.
Själv sa han att det kändes som om han somnade till lite....men det var direkt efter olyckan.
smilee skrev:Var det generatorkurvan igen???
Tyvärr knäckte han ramen vid styrhuvudet...helt av vid svetsen på vänster sida och sprucken på höger så det blir nog ingen billig affär. Men men motorcyklar går att köpa det är värre med ryggkotor, hoppas han blir bra så löser det andra sej utan större problem.GixxerJensa skrev:Anders som körde av i onsdags pajade två ryggkotor han skulle få en skena för ryggen så han får komma hem i dag ... hojen var halv försäkrad han skulle samla lite delar för det har han ju tid me när han ska va hemma i 3 månader
chippe skrev:Halloj mina vänner! Anders här! Mår efter omständigheterna rätt okey. Surt att hojsäsongen är över för min del....det här året iallafall!
Skönt att folk bryr sig om en =)
Någon som vet var man kan få tag i prylar till en monster S4 så hör gärna av er! Ha det bäst och hoja lite för mig oxå...som inte kan!
See ya!
Skönt och höra att du är ok.chippe skrev:Halloj mina vänner! Anders här! Mår efter omständigheterna rätt okey. Surt att hojsäsongen är över för min del....det här året iallafall!
Skönt att folk bryr sig om en =)
Någon som vet var man kan få tag i prylar till en monster S4 så hör gärna av er! Ha det bäst och hoja lite för mig oxå...som inte kan!
See ya!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |