MR.E
Guest
E d nån som vet va rekordet på bogesund/slingerbulten me sporthoj är?
MR E
MR E
Du skämtar? Annars :cornMR.E skrev:E d nån som vet va rekordet på bogesund/slingerbulten me sporthoj är?
MR E
nej de snackas ju hit o dit om dessa vägar,ja vet bara att dom kördeskog skrev:Du skämtar? Annars :corn
MR.E skrev:nej de snackas ju hit o dit om dessa vägar,ja vet bara att dom körde
illegala rejs där på 70-80talen me helt avspärrad väg
MR E
Gustav1 skrev:Jag har hört att NÅGON har oslagbara rekord BÅDE med bil och MC!!!!!!!!
Dessa ska finputsas YTTERLIGGARE nästa sommar!!!!
Gustav1...
Mugglare ! grus å damm va ?MR.E skrev:nej de snackas ju hit o dit om dessa vägar,ja vet bara att dom körde
MR E
håkan skrev:Mmmm... slingerbulten ja.. kort liten bit väg som är rolig att köra.
Tider? vem har snabbast tid mellan Sthlm-> nynäshamn? norrköping->sthlm? eller nåt... kanske roligare att diskutera? inte vet jag...
det finns folk till allt
Gustav1 skrev:Jag har hört att NÅGON har oslagbara rekord BÅDE med bil och MC!!!!!!!!
Gustav1...
HohohoooGustav1 skrev:Jag har hört att NÅGON har oslagbara rekord BÅDE med bil och MC!!!!!!!!
Gustav1...
Speed_Love skrev:Hört ryckten om att Mr E och Mr Kekke är ruskigt snabba oxå...
MR.E skrev:nej de snackas ju hit o dit om dessa vägar,ja vet bara att dom körde
MR E
Tävlade i dåtida suberbike GSX 1100, från Länna. Kommer inte ihågSSDD skrev:Näe dom var inte spärrade.... Rejsen på Bogge kördes på Midsommar nattens senare del typ start 0230 -3000 och man startade på tid med 3 min lucka ,, Ifrån 1:a Busshållplatsen och kördes fram tilll bron till Vaxholm .
En del kända rejsåkare (på den tiden (forntid))var med men fick spö av ett täbygäng, streetfreaks Mc eller nåt sånt varje år det brukade va ca 30-35 man.
Det kördes i 3 år i rad , 3dj året saknades en person efter åken och man hittade inte personen direkt beroende på att han hade åkt av efter 1:a rakan (fältet) och förmodligen haft rätt hög fart ut i skogen på höger sidan en bit efter fältet och låg ca 50 meter ut ,död.
Efter det gick liksom luften ur .
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |