Biker66
Rörramsfetischist med kubikångest
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- . . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Kom just hem efter en sväng till Vaxholm.
I en av de knipande kurvorna hade en Yamaha plöjt rakt ut.
Hojen höll precis på att vinchas upp på bärgare, ett halvdussin andra hojåkare stod runtomkring och en polisbil var där.
De såg lugna ut så jag antar/hoppas att det gått bra.
Det är en sak att någon åker ut i naturen en helt annan när jag tre minuter senare möter ett j¤%&a stolpskott med fullt nerlägg i min fil.
För#¤%e j&%¤a ärthjärna !!
Hade jag kommit med 'inspirerad' körning (i min egen fil) hade vi blivit mos.
Det är fan inte första gången jag råkar ut för det på Bogesundsvägen heller !
Kör fort, kör inspirerat, helt okej, men håll för i helvete åtminstone er egen fil !
Hade jag inte haft skjuts skulle jag gladeligen planterat ett stycke Alpinestars stl46 i individens rektum.
I en av de knipande kurvorna hade en Yamaha plöjt rakt ut.
Hojen höll precis på att vinchas upp på bärgare, ett halvdussin andra hojåkare stod runtomkring och en polisbil var där.
De såg lugna ut så jag antar/hoppas att det gått bra.
Det är en sak att någon åker ut i naturen en helt annan när jag tre minuter senare möter ett j¤%&a stolpskott med fullt nerlägg i min fil.
För#¤%e j&%¤a ärthjärna !!
Hade jag kommit med 'inspirerad' körning (i min egen fil) hade vi blivit mos.
Det är fan inte första gången jag råkar ut för det på Bogesundsvägen heller !
Kör fort, kör inspirerat, helt okej, men håll för i helvete åtminstone er egen fil !
Hade jag inte haft skjuts skulle jag gladeligen planterat ett stycke Alpinestars stl46 i individens rektum.
Last edited: