Jag vann en rejäl sudd stålar i helgen! YES!! Idag knallade jag in och tog ett konstruktivt samtal med väghållaren för Bogesundsvägen... Jo, men tjena, sa jag...eftersom ni bemödade Er att lägga på ny beläggning för två år sedan, som skulle göra det obehagligt att köra fort på densamma så är det i dagsläget som följande : Vägen har inte varit bättre på många år, och lämpar sig ypperligt för höghastighetstempo HUR MYCKET KOSTAR VÄGHELVETET? JAG KÖPER VÄGEN!!
Så nu är jag ägare till Bogan!! Det ni!
Alltså kommer det ställas ut betongsuggor vid båda infarterna, boende utmed vägen kommer fraktas med färdtjänst på en liten grusad väg intill racetracken.
Ellboda kommer att byggas om till depå med depåboxar för uthyrning, däck och vanliga tillbehör kommer att finnas att köpa till riktiga kompispriser.
Ingen kommer att behöva tejpa över hastighetsmätaren, inga kontroller av kedjor kommer ske. Vi är ju ansvarsfulla hojåkare, eller hur.
Fri fart gäller dygnet runt!
Välkomna alla fartgalningar och racesugna!!
Så nu är jag ägare till Bogan!! Det ni!
Alltså kommer det ställas ut betongsuggor vid båda infarterna, boende utmed vägen kommer fraktas med färdtjänst på en liten grusad väg intill racetracken.
Ellboda kommer att byggas om till depå med depåboxar för uthyrning, däck och vanliga tillbehör kommer att finnas att köpa till riktiga kompispriser.
Ingen kommer att behöva tejpa över hastighetsmätaren, inga kontroller av kedjor kommer ske. Vi är ju ansvarsfulla hojåkare, eller hur.
Fri fart gäller dygnet runt!
Välkomna alla fartgalningar och racesugna!!