Jag har aldrig sagt något om någon körningTinaTjejen skrev:Busskörning vs. buskörning?![]()

Jag har aldrig sagt något om någon körningTinaTjejen skrev:Busskörning vs. buskörning?![]()
aRWe skrev:Semesterfiraren!! Ut på krogen med dig.
Jag tror att det är WestW som är för osäkerWestW skrev:Jag kommer hoppa över denna körning. Vädret är för osäkert.
Är det något på G i slutet på april början på maj säg till så hakar jag på.
aRWe skrev:Jag tror att det är WestW som är för osäkerVädret kommer att vara säkert.
Ändra AVATAREN
WestW skrev:Jag är alltid osäkrad. Sluta spamma nu.
Avantaren är kvar tills gixxern inte är en originalhoj längre. Besiktning på måndag sen djävlar ska det fixas och trixas. Sen vågar jag visa den på bild
FredR1k skrev:Så...3 dagar betalat å klart!![]()
Alla som inte bokat är mesar![]()
Klart du ska hänga på.WestW skrev:Va jobbigt nu blir jag också sugen. Men bokar jag kommer det bli skitväder, otursförföljd.
Har ni något boende bokat också?
aRWe skrev:Klart du ska hänga på.
Har du sån otur med vädret så har du redan förstört SH-helgen på Gotland![]()
Inget boende än, men det löser sig.
Stugor på Karlskoga Motorstadion
6 st småstugor med 4 sovplatser i varje stuga. Stugorna ligger i direkt anslutning till Karlskoga Motorstadion. Pris per stuga 500:- Ring Mike, Karlskoga Motorstadion för bokning. Tel: 0586-150 10
mike andersson skrev:Ska sälja av lite skrot sen får jag se hur det blir. Kan ju ifs sova i släpkärran eller i bilen.
Detta kanske? Självhushåll i stugan?
Klart att du ska mé
mike andersson skrev:tjenare grabbar och tjejer! Nu börjar det bli lite fullt i licensgruppen. Men för er som åker gathoj finns det platser kvar. Ett tag till.![]()
WestW skrev:Går det att nå dig på något nummer under bandagarna om man vill vara ute i sista sekund? Jag vill inte boka något nu utan tänkte kolla så sent som möjligt om det finns någon plats över 5-6 April. Kanske ringer eftermiddag 4 april eller något sånt och kollar om det finns plats över i gathoj gruppen följande dag.
samma härWestW skrev:Går det att nå dig på något nummer under bandagarna om man vill vara ute i sista sekund? Jag vill inte boka något nu utan tänkte kolla så sent som möjligt om det finns någon plats över 5-6 April. Kanske ringer eftermiddag 4 april eller något sånt och kollar om det finns plats över i gathoj gruppen följande dag.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |