Bokad och klar SRW 13/5!

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Ja, stort tack till de som anordnar detta och får oss nybörjare att känna oss varmt välkomna!

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Kul arrangemang, tack!

Mest spännande att se killen i gul grupp som var uppe och klättrade på instruktörens bakhjul i höjd med gamla depån:skrämd

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Mest spännande att se killen i gul grupp som var uppe och klättrade på instruktörens bakhjul i höjd med gamla depån:skrämd

Det är helt OK att köra om instruktörerna, är inget vi rekommenderar men så länge ingen går omkull får det väl anses som ok.

/Instruktören - som fortfarande undrar vem det var:va

Canoly

Guest
Ja, stort tack till de som anordnar detta och får oss nybörjare att känna oss varmt välkomna!

Vår ordförande är absolut en av dem som lägger stor energi på att allt ska fungera väl. Här kommer han, "Kurvmakaren".

Bifogat

• Kurvis IMG_5099.jpg
    Kurvis IMG_5099.jpg
    131.1 KB · Visningar: 62

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03

Jasså...fler än jag som tyckte att instruktörerna var lite i vägen igår? :tungan (Sorry Tommy :rodnar) Panikinbromsningen med stoppie och framhjulssläpp var inte riktigt vad man lärde sig på broms- & kurvkursen förra året...

Canoly

Guest
Hahaha, ja det stämmer! Och du var väl den enda som frivilligt testade då :D Varken jag eller hojen fick ont nånstans igår dock...;)

Igår såg han koncetrerad ut, om det är Mange på bilden

Bifogat

• Del av IMG_5026.jpg
    Del av IMG_5026.jpg
    133.3 KB · Visningar: 61

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jasså...fler än jag som tyckte att instruktörerna var lite i vägen igår? :tungan (Sorry Tommy :rodnar) Panikinbromsningen med stoppie och framhjulssläpp var inte riktigt vad man lärde sig på broms- & kurvkursen förra året...
Jasså, det var du. Har du ny hoj? Den såg svart ut igår.
Lite väl spännande kanske ;) Men ni hämtade er snabbt, på rullen igen direkt båda två, ingen tid att spilla :tummenupp

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Jasså, det var du. Har du ny hoj? Den såg svart ut igår.
Lite väl spännande kanske ;) Men ni hämtade er snabbt, på rullen igen direkt båda två, ingen tid att spilla :tummenupp

Samma hoj fast med svarta kraschkåpor, som glittrar i solsken :tuttar Det blev lite spännande där ett tag ja, men det ordnade ju sig :) Röd grupp på söndag, då är det nog ingen större risk att man kommer ifatt och kör på någon :hihi

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Samma hoj fast med svarta kraschkåpor, som glittrar i solsken :tuttar Det blev lite spännande där ett tag ja, men det ordnade ju sig :) Röd grupp på söndag, då är det nog ingen större risk att man kommer ifatt och kör på någon :hihi

Äh, dina omkörningar gick ju såpass fort förbi att risken för olyckor - i alla fall i sidled - var obefintlig :D

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Den omtalade klättringen såg väldigt spännande ut för mig som låg precis bakom.

Såg den oxå de var på håret där!!!!!

Vill tacka alla funkisar så hjärtligt!!!!!!! (har tagit fram min "tummen upp" till er igen)!!!!!!!!:tummenupp :tummenupp

Vill även tacka alla i styrelsen utan er så hade de nog varit litta kaos. :D

Och självklart alla förare som är så trevliga och "goa" !!!!! :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj