Hur är det egentligen i Grön grupp. Omkörning på yttern och på rakorna eller ?????
Hänsyn o sunt förnuft (+ lite till) med andra ord
16.00 öppnar inskrivningen 17.00 rullar Vit grupp ut, sedan rullar det på i tre timmar förhoppningsvis utan vurpor denna gång.Vilka tider är det inskrivning?
Har letat efetr informationen på hemsidan men antingen har man skrivit det med så liten stil att mina gamla och trötta ögon inte ser det eller så har min dator bestämt sig för att gömma informationen.
Vilka tider är det inskrivning?
Har letat efetr informationen på hemsidan men antingen har man skrivit det med så liten stil att mina gamla och trötta ögon inte ser det eller så har min dator bestämt sig för att gömma informationen.
16.00 öppnar inskrivningen 17.00 rullar Vit grupp ut, sedan rullar det på i tre timmar förhoppningsvis utan vurpor denna gång.
Ok,
Det är bra att ni tar det lugnt o är rädda om er.
Det kommer att fotas i vanlig ordning så snygg stil belönas.
Corben, får du inte till nedläggen idag så får vi ta lite bilder på knäpucken i marken i depån o photoshoppa in den.
-Papz
Det kommer aldrig att inträffa
Corben, får du inte till nedläggen idag så får vi ta lite bilder på knäpucken i marken i depån o photoshoppa in den.
-Papz
Hitta något ställe så ni kan fota från utsidanFast...denna gång är du inte ensam om godbitarna.
Det kommer aldrig att inträffa
Hitta något ställe så ni kan fota från utsidan
Tack för en underbar kväll, underbart väder o gott sällskap!!!!
Tack alla funkisar med !!!!!!!!
Äh! Posörskrap är för pussies!Det kommer aldrig att inträffa
Ok,
-Papz
Pilot Power verkar vara ett svårt däck.A sålänge han itne gör som jag så är väl alla metoder ok kan jag tänka
Får för övrigt tacka för en jäkligt trevlig o bra körning. Skutte mår bra bara lite naggad i kanterna. Dags att byta däck , pilot glashala funkar inte så bra för mig.... 32:a gången jag glider med dom.
K2 K2 K2 K2 K2
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |