Bokningen är öppen

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Så är vi då 35, ses där...
Long time no seeing! :tummenupp

Det är inte hela världen för mig om jag inte får komma. Så det är lugnt. :) Men iom ja kunde boka mig så trodde jag det var ok.

Men måste era medlemmar boka sig till årsmötet för att komma, ni skickar ju ut en inbjudan men det kanske kommer folk som inte bokat sig på hemsidan. Kontrollerar ni alla som kommer att de är medlemmar och bokade? Bara undrar, för hade jag inte tänkt på att fråga så hade ju ingen vetat att jag inte var medlem. Visste inte själv att man var tvungen att vara det. :)
Som sagt, det har blivit nåt fel i bokningssystemet, du skulle egentligen inte kunna anmäla dig. Roligt att du visar intresse trots att du inte är medlem.
Ang. kontroll, japp, det upprättas en röstlängd där alla som har anmält sig till årsmötet skriver på att de också kommit. Vid rösträkning eller votering så kollar man antalet röster mot denna röstlängd. Allt för att säkerställa att röstresultatet är gällande.

Anledningen till att man skall anmäla sig ligger på det praktiska planet, det är bra att veta att lokalen man bokat är stor nog, att man har fika/förtäring till alla som anmält sig (inte i år dock) osv. osv.

Last edited:

Chrille 18

Medlem
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR, Aprilia Caponord, YZ450F
Hej

Kan tyvärr inte komma hade annars gärna deltagit. Skickas det ut någon information om vad som beslutats på mötet?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hej

Kan tyvärr inte komma hade annars gärna deltagit. Skickas det ut någon information om vad som beslutats på mötet?
Nej men protokollen från årsmötet finns tillgängliga på hemsidan efter justering. Titta i vänstersidan under rubriken "Föreningen" så hittar du protokoll och dagordning.

Johan Bergqvist

Tarnished Tiger
Gick med
28 May 2005
Hoj
Ducati 848
"No can do"

Sorry, skulle gärna ha träffats men då jobbet kallar får man väl rycka upp sig..:näsblod... Har lite svårt att börja jobba kl 14 och hinna dit från Knutstorp i tid.:va.. Nåja, hoppas att få se er någon gång nästa år då istället. :)

Mvh

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping