Bomber Weekend 2005

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Låter som en "supertillställning" :lol
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?

Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
R1 wannabe skrev:
Låter som en "supertillställning" :lol
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?

Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.

Var bara lugn, vi Finnar slåss inte mer än någon annan. Det är bara en myt att alla springer runt, nakna, i skogen o jagar varandra med en yxa. Lika sant som Star Trek... :tomten
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
R1 wannabe skrev:
Låter som en "supertillställning" :lol
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?

Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.

När jag kom hem från bomberweekend 2004 var jag helt sönderslagen!! Finnar hatar svenskar!! :hihi
Närå inga slagsmål alls vad jag såg till!! :tummenupp

I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Noll-Koll skrev:
När jag kom hem från bomberweekend 2004 var jag helt sönderslagen!! Finnar hatar svenskar!! :hihi
Närå inga slagsmål alls vad jag såg till!! :tummenupp

I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??
Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne... :confused: Får jag festa med er på båten ändå? :va
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
Bollox skrev:
Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne... :confused: Får jag festa med er på båten ändå? :va

Som om vi inte får nog av Finnar på träffen sen...? :va
Närå skoja bara!! Vi som har bokat nu är ett gäng på 8 st tror jag, och det är ju kul om vi blir fler på båten redan... Vi har bokat Vikingline torsdag kväll...inte jag som håller i bokningen så jag kan kolla upp närmre sen. :tummenupp
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Lätt att jag följer med på samma färja som er om man är välkommen. Hade varit hur ball som helst!
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Bollox skrev:
Var bara lugn, vi Finnar slåss inte mer än någon annan. Det är bara en myt att alla springer runt, nakna, i skogen o jagar varandra med en yxa. Lika sant som Star Trek... :tomten
:lol
Det var inte bara finnarna jag tänkte på.

Men visst stämmer uttrycket:

Den mängd sprit en svensk lyckas pressa i sej under en böt helg på Teneriffa är samma mängd en finne spiller på sej en fredagskväll :tummenupp
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Noll-Koll skrev:
I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??

Ska du leda hojen från båten fram till träffen sedan då eller? :tungan :fyllisar
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
R1 wannabe skrev:
:lol
Det var inte bara finnarna jag tänkte på.

Men visst stämmer uttrycket:

Den mängd sprit en svensk lyckas pressa i sej under en böt helg på Teneriffa är samma mängd en finne spiller på sej en fredagskväll :tummenupp

Norrmän, dom dricker sprit MED vatten. Svenskar, ni är lite tuffare, dricker UTAN vatten. Men vi Finnar dricker sprit som det VORE vatten... :fyllisar
 

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Honda motard
Nu är det nära! :fyllisar

T majnus tre dar änd counting... Husse Å Matte kommer att vara på plats!
Vilka mer kommer???
 

Z.w.A

____
Gick med
12 Sep 2004
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
Yamaha Smoker
Har ni fixat till hojarna så att EJ SNUTJÄVLARNA haffar er som kommer med hoj över hit? Ni kan ge er faan på att det blir kontroller längs med vägen dit! Poliserna i södra Finland är Jävligt hårda med reglerna!
Dessa sk "Bombers" har gäckat polisen mycket och detta är det perfekta tillfället att haffa dylika hembyggen med mera...
Så var på er vakt!!

Lycka till :yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top