boost bottle

storcken89

Allting ä relativt!!
Gick med
31 May 2005
Hoj
Tzr -91 med kromat effektblås, stålomspunnet, inflyttad skylt å baklyse, miniblink, tonat kåpglas, öppet filter osv
Trashcan skrev:
YEIS=Yamaha Energy Induction System. Har det på min RD också, och du har helt rätt. Boostbottle/Powerbox/Moppelåda är monterat original på de flesta yamaha 125.

Tackemycke, det var väl det jag trodde. Men nu är mina tankar ekräftade :)
Lite synd att det var en sån, annars kunde man ju kanske satt på en sån å och krama ut dedär sista ur motorn :yoparty
Pusspuss

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
storcken89 skrev:
Lite synd att det var en sån, annars kunde man ju kanske satt på en sån å och krama ut dedär sista ur motorn :yoparty
Pusspuss

Om du vill ha programmet som berättar hur du ska göra en egen så skicka din msn. Den kommer kosta runt 50 spänn och ger lika mkt kraft som en du köper om du gör rätt, vilket inte ska vara så svårt.

Solid snake

Guest
storcken89 skrev:
Pusspuss
Ööh, det ger knappt ett skit, förutom effektivare bränsleförbrukning, inget du märker.

storcken89

Allting ä relativt!!
Gick med
31 May 2005
Hoj
Tzr -91 med kromat effektblås, stålomspunnet, inflyttad skylt å baklyse, miniblink, tonat kåpglas, öppet filter osv
Wargen skrev:
Om du vill ha programmet som berättar hur du ska göra en egen så skicka din msn. Den kommer kosta runt 50 spänn och ger lika mkt kraft som en du köper om du gör rätt, vilket inte ska vara så svårt.

Men nu är det ju så att det redan sitter en boost bottle original på TZR:en som någon precis nyss förklara :)
Men tack ändå :tummenupp

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
storcken89 skrev:
Men nu är det ju så att det redan sitter en boost bottle original på TZR:en som någon precis nyss förklara :)

jass.... :kocko

storcken89

Allting ä relativt!!
Gick med
31 May 2005
Hoj
Japp så äre, är inte alltid helt lätt å hänga me :hihi

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
Solid snake skrev:
Ööh, det ger knappt ett skit, förutom effektivare bränsleförbrukning, inget du märker.

Och om man bränner mer bränsle, vad tror du händer då? :7peta
Det är väl knappast någon supertrimartikel, men det syns säkert på ett bänkdiagram.

Poppe

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
KTM 530 EXC/SMR 08
storcken89 skrev:

jag har också en på original=)
men tyckte att dom där såg lite coolare ut en min svarta lilla original box :hihi

Solid snake

Guest
Trashcan skrev:
Det är väl knappast någon supertrimartikel, men det syns säkert på ett bänkdiagram.
Ja, kanske en halv häst till, mer skulle jag inte tippa på......................

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Trashcan skrev:

Har du hojen för att visa dina bänkpapper eller ha kul på?

Jag rekommenderar att skita i BB. Visserligen kan det bli ganska snyggt men det är enligt mig den enda anledningen att göra en.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Svanen skrev:
Har du hojen för att visa dina bänkpapper eller ha kul på?

Jag rekommenderar att skita i BB. Visserligen kan det bli ganska snyggt men det är enligt mig den enda anledningen att göra en.
Jag vet inte än, men jag vet att många har märkt skillnad på mopederna och ju större cc desto mer märker man. Finns ju de som satt det på sina 500cc, så va fan. Är den perfekt gjord ska det märkas.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy