Från Larssons Skomakeri...
Jäklar va coola - det får nog bli nästa par boots för mig
Så j-la übertuffa boots. Kan man vara nåt annat än en tuffing i såna boots??
Boots är så coolt har velat köpa i flera år men "vågar" inte riktigt stå för det.....Beror väl på att jag har str 45-46 så jag får för mig att det ser ut som jag spänt på mig ett par skidor. Kommentarer om båtar lär väl också förekomma
Har inte läst hela tråden...men enl. mitt tycke så finns det bara sorts boots som är hårda! Chippewa Engineer självklart med stålhätta!
www.chippewa-boots.com/chippewa5mtr.htm
Har haft mina i 15 år, sköna att köra hoj i och passar alldeles utmärkt att gå i samt att ha på krogen.
Riktigt snygga!!
Jag tycker visst att man kan ha boots! Kan vara skitsnyggt om det är på rätt sätt..dvs inte cowboy wannabe utan lite mer rockstuk.
Jag har boots som jag brukade använda ofta på Irland men eftersom jag är lite feg har jag inte vågat ha dom på mig i sverige än..folk är så jävla upphängda på stilar här hemma...allt från hojar till kläder. Det stör mig så in i helvete.
Men jag skall nog damma av dom och skita i vad folk tycker.
Någon av dessa skulle inte vara felDet är klart du ska ha boots! Stora fötter är väl inget problem, det blir ju bara mer macho så Vad har du tänkt dig för slags boots?
Visst får man mkt kommentarer när man har boots, men de allra flesta tycker det är häftigt och tufft - även de som först häcklar en hehe...
Bliv tuff - skaffa boots!
Någon av dessa skulle inte vara fel
Någon av dessa skulle inte vara fel
men hur är det med passform och så? blir det inte trångt att få plats med skaften under byxorna? och töjs inte skorna ut med tiden? mina lindstrands boots satt som ett ormskinn när dom var nya och det tog en kvart att få på sig dom, men nu känns det som om dom är ganska många storlekar för stora... hur är det med "riktiga" boots? (funderar på att köpa ett par, åsså dyker den här tråden "upp" )
Det kan vara ett h-vete att gå in nya boots, men när de väl är inkörda så sitter de j-vligt skönt på fötterna! Det brukar inte vara några problem att få plats med bootsen inne i byxbenen om man inte har mega-tighta jeans förstås Men att få av och på sig bootsen kan ju vara lite jobbigt ibland...
Vad för slags boots har du tänkt skaffa dig då?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|