ReDan
∑√ I L
och vem fan är Andy McCoygthyni skrev:Andy McCoy har boots och hatt, 'nough said.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och vem fan är Andy McCoygthyni skrev:Andy McCoy har boots och hatt, 'nough said.![]()
Goodstuff skrev:McB och hårdrock i samma mening. Det är fan mer än vad jag klarar av...
Jalle skrev:Snart kommer väl Apsnus och meddelar omvärlden att det faktiskt är han som
skrivit alla Helloweens solo.......eller att Oscar egentligen bor i en stuga mitt i skogen och inte gör annat än tillverkar dubbla baskaggar av den finaste svenska björk.......givetvis iförda überfeta boots båda två.
Herrejävvlar!
Jalle skrev:Snart kommer väl Apsnus och meddelar omvärlden att det faktiskt är han som
skrivit alla Helloweens solo.......eller att Oscar egentligen bor i en stuga mitt i skogen och inte gör annat än tillverkar dubbla baskaggar av den finaste svenska björk.......givetvis iförda überfeta boots båda två.
Herrejävvlar!
Till skillnad från dig har jag två motorcyklar, ingen rasad.abstruse skrev:Har inte du någon rasad moppe att skruva på istället?![]()
![]()
Goodstuff skrev:Till skillnad från dig har jag två motorcyklar, ingen rasad.![]()
Flagga skrev:Boots är hippt (just nu).
Pure Python!![]()
abstruse skrev:Tycker jag känner igen ditt namn. Det var väl du som körde 1.19 på Åsen och fick pisk av Någon [tm] med en standard 600:a va?![]()
(Kul att se ditt fula tryne här på forumet igen. Hur går det med studierna? Är du 100% farbror blå än?)![]()
Jalle skrev:1.14 vid mitt första Åsenbesök. Spalta gärna upp din meritförteckning vad gäller tider på Sveriges banor, min käre vän.
Goodstuff skrev:McB och hårdrock i samma mening. Det är fan mer än vad jag klarar av...
hållundan skrev:ska det var några måste man ju ha ormskinnsboots eller nått sånt.... radikalt ska det va isf! Jag hade kunnat tänka mig ett par hyffsat låga krokodilboots eller nåt!!!
najs som fan!!! (givetvis skinn-imitation)
freddexwing skrev:"givetvis skinn-imitation"
Såklart, titta det är väl synd att göra skor av dessa trevliga krabater?
Mums, de är bra som "mus-värmare?"
![]()
/Fredde
Flagga skrev:Hmm... Undrar om Mus-ägarna "uppskattar" dina bilder lika mycket som du "uppskattar" mina boots...?![]()
Ormar är säkert trevliga djur, men det är ju kor också...och dom gör vi motorcykelåka-kläder av.![]()
Ugluk skrev:Då får du ju börja tillverka boots av musskinn då..
freddexwing skrev:Skillnaden ligger i att skinn är en biprodukt från köttbranschen.
...
Reptiler och krokodiler är djur som man inte föder upp för att få skinn av dem utan man tar av det bestånd som finns, vilket tyvärr gör att de utrotas.
Krokodiler som till skillnad från oss inte rubbat evulotionen har så stark dna struktur att de inte ens kan få cancer, synd att göra skor av dem...
...
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |