duckie skrev:2442771Jag hade gärna åkt med min nya klubb, men jag måste fira att järnvägen fyller 150 år i Gävle i helgen.
duckie skrev:2442771Jag hade gärna åkt med min nya klubb, men jag måste fira att järnvägen fyller 150 år i Gävle i helgen.
(MARCUS) skrev:2442933Låter ju kulllll....
zx skrev:2442805Vi får hålla ställningarna ändå .Får hoppas att det inte blir lika kallt som förra året.-2 va det när vi åkte efter valsanvägen på natten.
woodpilot56 skrev:2448141Någon som vet hur det gick för de som var inblandade i krocken efter Kvarnsvedsvägen i går kväll?
Mvh. Lollo
duckie skrev:2448812Ja fy - såhär står det:
Mc-förare svårt skadad vid krock
En bilist gjorde en vänstersväng just vid mötet med en motorcykel i centrala Borlänge strax efter nio på lördagskvällen.
Motorcyklisten hann inte väja eller bromsa utan krockade med personbilen.
Mc-förare som slungades av sin motorcykel fick svåra skador och fördes till Falu lasarett.
Anciol skrev:2460691Blir väl ev en tur för oss på söndag om man inte är däckad av valvakan (allstå vin- o spritintaget på lördagen)...
Skriver väl nå fint här om det blir så!
woodpilot56 skrev:2460756Fin katt du tecknat!
woodpilot56 skrev:2460676
- Kan man klicka på någon inställing så att senaste inlägget kommer först och inte som nu sist! Trökit,.... som man säger att varje gång klicka på sista sidan. Jag är inte gnällig men rationell.
Mvh.Lollo
Anciol skrev:2460691Blir väl ev en tur för oss på söndag om man inte är däckad av valvakan (allstå vin- o spritintaget på lördagen)...
Skriver väl nå fint här om det blir så!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |