Borlänge-åka-tråd!

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Falun/Sockholm
Hoj
ktm 660 kameleont.
fler än jag som deffar alltså :D
tänkte nå 80 till sommaren, bör ha samma resultat kw/kg som en planad topp ungefär... fast billigare!

använder lite RippedFuel Extreme från twinlab, tro det eller ej, men dom funkar grymt bra. Sen gym 3-4ggr vecka samt boxning, spinning och promenader!

kör hårt så ses vi i sommar!
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
psykomotard skrev:
fler än jag som deffar alltså :D
tänkte nå 80 till sommaren, bör ha samma resultat kw/kg som en planad topp ungefär... fast billigare!

använder lite RippedFuel Extreme från twinlab, tro det eller ej, men dom funkar grymt bra. Sen gym 3-4ggr vecka samt boxning, spinning och promenader!

kör hårt så ses vi i sommar!

Japp! :D

Shit å jag som trodde jag låg i hårdträning. :huvet
Kör själv bara med whey 80 och omega kapslar i samband med lite hårdare kost (blir lätt mycket kyckling och ris..... :lol )
Men måste i första hand reparera skadorna sen krocken med bågen som har börjat göra sig påminda nu igen :(
 

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Falun/Sockholm
Hoj
ktm 660 kameleont.
Stoppsladd skrev:
Japp! :D

Shit å jag som trodde jag låg i hårdträning. :huvet
Kör själv bara med whey 80 och omega kapslar i samband med lite hårdare kost (blir lätt mycket kyckling och ris..... :lol )
Men måste i första hand reparera skadorna sen krocken med bågen som har börjat göra sig påminda nu igen :(


vad var det du skadade? jag har själv trasiga knän och rygg som krånglar.. men dom mår bra mycket bättre för varje kilo jag minskar...
skippar även ett mål mat och ersätter med nutrilett varannan månad.
 
Last edited:

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
psykomotard skrev:
vad var det du skadade? jag har själv trasiga knän och rygg som krånglar.. men dom mår bra mycket bättre för varje kilo jag minskar...
skippar även ett mål mat och ersätter med nutrilett varannan månad.

Bröt lårbenet i vänster ben och slog sönder ligamenten i vänster axel så den är riktigt vek nu. När man tar i lite tungt så känns det som knivar i den.

Men det blir som sagt bättre allt eftersom här med :tummenupp
 

Nett

Triplebruden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
I mitt hus med konstiga formklippta buskar.
Hoj
Speed Triple
Puttra skrev:
Ja tänk att man nästan skulle bli gubbe innan man uppfyllde sin dröm.
Blir lite annat än R maskinerna man ägt, här får man brottas lite i kurvorna :)

Katanan var den första tunga hoj jag körde "lånad", en liten tur till skåne på 62 mil och vände och hämtade hem en till hoj från Claessons i Bromölla. Det är en rolig rejäl hoj :tummenupp

:banana
 

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Dalarna
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Borlängebo

Mjahaja, då ska man flytta till Blge. Ska tydligen bo på Östermalm och det låter ju fräsigt värre.

Hoppas det finns några snälla människor som tar ut en på lite åkning så fort det här vita har försvunnit. Kanske nån öldrickning kan bli aktuell när det inte är läge att köra hoj?

// P
 

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Blir den första att välkomna då, fast Falun är ju bättre!

Kan ju annonsera lite igen om att Jula i Brlge ska ha en mc helg i slutet på april. Wheelers i Falun ställer ut lite hojar o det kommer säkert mycket mc-folk!
Snack om öldrickning har det varit men inte gjorts nånting åt. Får väl skrapa ihop lite folk då!!

Puttete skrev:
2043072 Mjahaja, då ska man flytta till Blge. Ska tydligen bo på Östermalm och det låter ju fräsigt värre.

Hoppas det finns några snälla människor som tar ut en på lite åkning så fort det här vita har försvunnit. Kanske nån öldrickning kan bli aktuell när det inte är läge att köra hoj?

// P
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Puttete skrev:
2043072 Mjahaja, då ska man flytta till Blge. Ska tydligen bo på Östermalm och det låter ju fräsigt värre.

Hoppas det finns några snälla människor som tar ut en på lite åkning så fort det här vita har försvunnit. Kanske nån öldrickning kan bli aktuell när det inte är läge att köra hoj?

// P
Det vet jag var det är, Östermalm alltså :rofl

Jag är i allmänhet inte så snäll, men visst finns kör jag gärna en sväng. Öl går åxå bra, så välkommen till bygden :)

Händelsevis brukar jag även tillbringa lite tid hos Wheelers, men det är ju inte direkt krypavstånd hem vilket man har från S1 :fyllisar
 

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Dalarna
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Jåke skrev:
2043210 Det vet jag var det är, Östermalm alltså :rofl

Jag är i allmänhet inte så snäll, men visst finns kör jag gärna en sväng. Öl går åxå bra, så välkommen till bygden :)

Händelsevis brukar jag även tillbringa lite tid hos Wheelers, men det är ju inte direkt krypavstånd hem vilket man har från S1 :fyllisar


Det enda jag vet är att Tjärna och Jax är ställen jag inte vill bo på. Östermalm vet jag inte mycket om förutom att det är krypavstånd från krogen. Det är jäääääävligt viktigt. :öl

Billig hyra, billigt garage och förmodligen billiga grannar. Det löser sej, jag är nästan aldrig hemma.

Jag har varit i bygden länge men tack för välkomnandet. Har jobbat i Blge i 11 år nu.

// P
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag både kör och dricker (men inte samtidigt) så jag ställer upp!

Anciol, det dära den 29:e - kan vi inte ta en drickarkväll i blg i samband med den???
Planeringsmöte?



åh, jag glömde - välkommen!
 

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Dalarna
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Gatekeeper skrev:
2043339 snyft...
Såja såja, det blir nog bra ska du se. Fattar du vad mycket :tuttar det finns i Blge? Du får krascha på soffan, det vet du.



@ Duckie: Tackar tackar för välkomnandet.

// P
 

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
duckie skrev:
2043347
Anciol, det dära den 29:e - kan vi inte ta en drickarkväll i blg i samband med den???
Planeringsmöte?

Det skulle vi ju kunna göra! Kalle lär ju vara helt slut, men det struntar ju vi i! Planeringsmöte ska vi ju ha också! Gå o kolla o provdricka var det finns godast o billigast öl kanske :)

Åker ju till tha caribbean snart, men efter det ska jag visa dig min bränna!
 

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Borlänge
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Vi i http://www.mckt.se/ ska ha en utställardag på kupolen den 29/4 då vi kommer att visa en del hojar samtidigt som SMC har sin info helg där.Senare på kvällen är det fest ute i klubbstugan.Namnet till trots på klubben så har vi en salig blandning av hojar.
 

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen just nu
Välkommen!

Var till Norrköping idag, där sken solen, 10 plusgrader och barmark. Så kommer man hem och vad ser man, typ en decimeter snööö :huvet som fallit under dagen då.
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
MjO skrev:
2044558 Välkommen!

Var till Norrköping idag, där sken solen, 10 plusgrader och barmark. Så kommer man hem och vad ser man, typ en decimeter snööö :huvet som fallit under dagen då.
Typ, men man hann iaf med ett par mil i söndags :D
 

gurra2fast

The Chase is Better than the Fetch...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sjöbo
Hoj
Ingen
när går vårens rallyn?

Förra året åkte jag och annat löst folk på kopparrally och dalarally tror jag de hette...

gillade dessa evenemang starkt så jag undrar om nån har kännedom om när liknande evenemang går av stapeln denna säsong?

8 maj har jag mobilfoton från ett utav dessa rallyn från förra året men i år verkar det bli först 25 o 28 maj? eller?
 

Laila

ser snabb ut
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer - Rakel
gurra2fast skrev:
2046497 Förra året åkte jag och annat löst folk på kopparrally och dalarally tror jag de hette...

gillade dessa evenemang starkt så jag undrar om nån har kännedom om när liknande evenemang går av stapeln denna säsong?

8 maj har jag mobilfoton från ett utav dessa rallyn från förra året men i år verkar det bli först 25 o 28 maj? eller?


www.smcdalarna.org finns info :)
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
gurra2fast skrev:
2046497 Förra året åkte jag och annat löst folk på kopparrally och dalarally tror jag de hette...

gillade dessa evenemang starkt så jag undrar om nån har kännedom om när liknande evenemang går av stapeln denna säsong?

8 maj har jag mobilfoton från ett utav dessa rallyn från förra året men i år verkar det bli först 25 o 28 maj? eller?

Dala-rallyt den 25/5 Arr wheelers.
Koppar-rallyt den 28/5 Arr Twinklubb.

Så du har rätt=)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top