Flyer
...?
Tyvärr, jag kan inte vara med idag (onsdag). Måste ta hand om logistiken hemma. Hoppas på en annan gång. Ni som åker får ha det så bra - kör försiktigt men inspirerat!
Det gjorde det nyss.Najde skrev:Regnar i falun, gör det
KurvorÄrGott skrev:Efter lite trassel med kontakten med SH igår kväll så kommer här tid och plats.
16:00
Statoil Borlänge!
(Eftersom Flyer inte vågade....)
Må vädergudarna vara med oss!
K
Flyer skrev:Inte vågade???!!! Du var inte lite fräck du... KNASTER SKRAAP SCHWAPPVar har du ))(((#/HKJJSEDvarit när vi andra trotsat vädergudarna? Hade JKNASTER ZZZZZZZZ:jag inte fullt i kalendern så skulle SCHWAPPSCHWAPPSCHWAPPSCHWAPPjag vara på plats. Vi får väl sTHIZ IZ DE FINAL VAHRNINGe i oktober, novRÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅZZZember och ZZ!!!LOLOLOLOL!!! LOLOdecember vilka som är på...
(Nu får jag bannor av duckie för alla smilies KNASTER)
Flyer skrev:Inte vågade???!!! Du var inte lite fräck du... Var har du varit när vi andra trotsat vädergudarna?
(Nu får jag bannor av duckie för alla smilies )
Flyer skrev:Min elefant står utanför jobbet och väntar på mig, kör den till och från jobbet (varje dag i ur och skur). Jag svänger förbi Statoil vid fem för att se vilka som är de sista entusiasterna. Hoppas ni slipper bli blöta!
Najde skrev:Tufft. Jag skulle inte tycka att det vore kul att åka mc varje dag direkt..
I falun tittar solen fram mellan två måln just nu. Man kan se en blå fläck bland målnen åxå. Jag röstar för att vi åker.
Najde skrev:Tufft. Jag skulle inte tycka att det vore kul att åka mc varje dag direkt..
I falun tittar solen fram mellan två måln just nu. Man kan se en blå fläck bland målnen åxå. Jag röstar för att vi åker.
duckie skrev:eller ska jag åka till er?
duckie skrev:eller ska jag åka till er?
KurvorÄrGott skrev:Najde?
Hur snabb är du? Ut menar jag då?
Stressar jag kan jag hinna till Blg 17:00
K
Najde skrev:Gärna preem igen för min del
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |