Har man inte råd så får man cykla.
Jag har hört att Socialdemokraterna är i maskopi med utomjordingar som ska komma hit och sno våra motorcyklar. Har dock ingen säker källhänvisning. Har någon annan hört det?
Min båge slutar inte fungera bara för att den är avställd och utan försäkring.
Hur många mc olyckor och dödsfall sker där under en säsong eller år?
Nåt som jag reagera på var att här nere fick vi en massa snö i platta skåne o vips hörde man på nyheterna om 100 talet ,om inte över det med olyckor.
När ska folk lära sig att köra i snö och halka.
Och många här pratar om att hojen går likabra utan försäkring osv,jo visst gör den det men jag tror inte Er ekonomi kommer gå så bra om ni blir skuld till nån olycka osv inblandad i nåt.
Och det där tjaffset att jag tar det lungt,tänker efter två gånger då jag kör oförsäkrat det kan ni nog ta o glöma.
Nä det kostar ligga på topp,betala och var glad och det kommer kännas som nåt lyxigt att köra hoj
Min båge slutar inte fungera bara för att den är avställd och utan försäkring.
Jag har hört att sossarna äter barn, och då måste det ju vara sant...Jag har hört att Moderaterna inte bara vill höja försäkringen mycket, dem vill tydligen oxå helst få bort motorcyklarna helt från gatorna, men jag tvivlar på att de går o genomföra. Men tänk om de händer...har någon hört nåt liknande?
Jag har hört att sossarna äter barn, och då måste det ju vara sant...
Att en moderat häver ur sig dumheter betyder lyckligtvis inte att partiet har samma åsikt. Att hon dessutom gjorde avbön senare tyder ju snarare på att Fredrik haft ett allvarligt samtal med henne, och förklarat att det inte var så.
Och snälla, inte trafikförsäkringsdiskussionen igen. Den har valsat runt för många varv här redan, och det har aldrig resulterat i något annat än vilda spekulationer.
Jag har hört att Moderaterna inte bara vill höja försäkringen mycket, dem vill tydligen oxå helst få bort motorcyklarna helt från gatorna, men jag tvivlar på att de går o genomföra. Men tänk om de händer...har någon hört nåt liknande?
Onekligen mycket intressant. Gissar att trafikförsäkringsdelen är svår att köpa utomlands, iom att den är reglerad i svensk lag, men resten borde väl inte finnas några principiella problem med att köpa från vem som helst?Vore verkligen intressant om någon som är insatt kunde reda ut vad som gäller ang ev utländska försäkringar!?
Det borde finnas något "kryphål" som sabbar deras upplägg
jag förstår inte....hmmm...skämt eller vad.:??
Jag har hört att sossarna äter barn, och då måste det ju vara sant...
yeah right
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |