NyCBR skrev:2095048Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne "strupningen" på en 1992 - CBR 1000 F? Den er, i følge VV "strupad" ved "innsuget".
NyCBR skrev:2095114Takk for svaret.
Med "insugsgummina" mener du gummien mellom forgasseren og toppen? Og. Hvor "svårt" er det å komme til der? Bør jeg overlate det til ett verksted?
Det skulle förvåna mycket om någon på SBP skulle notera att hojen är ostrypt. De kommer inte att se något visuellt, och att på någon minut utan jämförelse avgöra om en 240 kg hoj har 100 eller 135 hk är inte så lätt.NyCBR skrev:2095166Takk så mye for hjelpen.
Jeg fant manualen og studerer den noen minutter før jeg løper ned i garasjen og "greier" med sykkelen.
Er det forøvrig noen som vet hva SBP sier om at jeg fjerner sperren? I Norge ville det gitt meg _store_ problemer tror jeg.
NyCBR skrev:2095231Mm. Høres ut som en god plan å kjøpe ny gummi uten "strypning". Jeg takker dere begge for svaret og håper det går bra. Jeg lurer noen ganger på om jeg kanskje kjøpte "feil" sykkel, men det ser jo ut til å ordne seg.
Det är helt klart värt jobbet att ta bort strypningen, hojen blir både piggare och går jämnare. Mycket trevlig hoj att äga och köra. Kör min -87:a som ”veteranare”.
Bra info 13år senare.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |