ED
Ny medlem
Ni glömde mig
Jag o erica vände om o letade efter dig,dem andra fortsatte.ED skrev:Ni glömde mig
Zmurfen skrev:Jag o erica vände om o letade efter dig,dem andra fortsatte.
Skymten av dig såg vi inte,vart blev du av?????
Stoppet?,menar du rondellen??Stop e där inget förräns i lund.ED skrev:Det visste jag inte själv först. Jag hittar ju inte så bra än här i Hbg.
Men ni har ju sagt att svänger ni av vägen så väntar ni in. och ingen sa innan vi åkte iväg vart vi skulle köra. Men jag kom fram till stoppet nedanför Hondacenter så såg jag inte skymten av nån. Stod kvar där en stund och väntade. Men efter ca 10 min så åkte jag hemåt.
thundrace skrev:Sorry...vi får ta på oss skulden för detta....läxa...se till att du alltid har nån bakom,annars stanna så blir det rätt,ber så mycket om ursäkt ED,detta var miss från min sida,Vi letade vidare längs 110an men som du vet bäst av alla så hittade vi inte dig. Än en gång,ber om ursäkt! Snälla kom med oss igen,jag lovar bättring.
SKA du absolut inte göra i heller,och defenitivt inget o va ledsen över.Det e förstemannens uppgift o hålla kollED skrev:Alltså jag är ledsen men jag kan inte och vill inte köra så fort!!
Zmurfen skrev:SKA du absolut inte göra i heller,och defenitivt inget o va ledsen över.Det e förstemannens uppgift o hålla koll
oavsett hastighet.Man väntar oavsett hur lång tid det tar,vi e ju ute för o ha roligt inte hetsa varandra
ED skrev:Alltså jag är ledsen men jag kan inte och vill inte köra så fort!!
ED skrev:Det kan nog tänkas att jag hänger på igen...
Hoppas ni fick lite regn på er
ED skrev:Ni glömde mig
ED skrev:Det kan nog tänkas att jag hänger på igen...
Hoppas ni fick lite regn på er
thundrace skrev:Som botgöring skall jag omedelbart ge mig ut i ösregnet på r1an....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|