Bostad i skåne, Lunds kommun?

stoffer skrev:
Klart man får!

I Revinge finns Räddningstjänstens skola, och jag ska studera till brandman. :)

Fast det finns på andra orter också, Stockholm, Skövde och Kramfors, men eftersom jag har syrran i Skåne och inte känner nån på de andra orterna så valde jag Revinge.

Då tänkte jag rätt, finns ju inget annat där . okej då, militären men det räknas ju knappt. Tyvärr har jag inte hittat ngt men jag håller mina ögon o öron öppna.

PGH skrev:
Då tänkte jag rätt, finns ju inget annat där . okej då, militären men det räknas ju knappt. Tyvärr har jag inte hittat ngt men jag håller mina ögon o öron öppna.
Japp, och militären håller jag mig borta från ;)

Tackar för hjälpen, du råkar inte veta om det finns några privata hyresvärdar i S.Sandby?

UUUPPP!

Nu har jag skaffat lägenhet i Dalby, söder om S.Sandby, flyttar in där i Januari :)

Tack för hjälpen alla, och dyker det upp nån bostad i S.Sandby, så tveka inte att ändå höra av er till mig! :tummenupp

/Kri

stoffer skrev:
UUUPPP!

Nu har jag skaffat lägenhet i Dalby, söder om S.Sandby, flyttar in där i Januari :)

Tack för hjälpen alla, och dyker det upp nån bostad i S.Sandby, så tveka inte att ändå höra av er till mig! :tummenupp

/Kri
Stackare, det är nog försent nu men alla som bor i dalby är nördar och är allergiska mot minst en vanlig matingrediens.

MattE. skrev:
Stackare, det är nog försent nu men alla som bor i dalby är nördar och är allergiska mot minst en vanlig matingrediens.
Lustigt, jag har hört samma sak om Löddeköpinge. ;)

Har fler polare i Sandby än i Dalby, bor ändå hellre i Dalby om jag skulle välja. Sanby där händer lite mer än vad många tror.

Nån som vet vad för bredbandsabbonemang som går att få i trakterna runt Dalby, om man INTE vill ha fast telefon?

ioförsig, den enda jag känner som kommer från dalby är nog inte allergisk, men han gillar inte ost. GILLAR INTE OST!? han skrapar alltså bort osten som ligger överst på lasagne tex. hallå?! det är ju det godaste! han är trevlig i övrigt och så men nåt måste ha hänt där i dalby när han var liten alltså... :3freak

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa