bota bakfylla

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
kämmer att fler eprsolner iknkluseive mig kommer att behöba denna tgråden imorgon, så fyll på emd era bäetsa tips för att bota den stora snurran :D

Paradoxy

Guest
Sova mycket! Det ska jag testa snarrt!

EDITH: Var tvungen att lägga till din woute ofall du skulle ändra ditt inlägg imopn när du såg hur du stavade =D

-Rosen- skrev:
2687646 kämmer att fler eprsolner iknkluseive mig kommer att behöba denna tgråden imorgon, så fyll på emd era bäetsa tips för att bota den stora snurran :D

Last edited:

_teSSan_

Guest
Låta bli att skaffa barnvakt. Jag kommer garanterat va bakfyllefri imorron. :hej

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Låt bli att bli full. Det funkar allra bäst, jag lovar. :tummenupp

heavy

Member
Gick med
18 Dec 2004
Hoj
KTM 640 -02
Dricka nått, ät nått.

Fan, sitter o ger råd om bakfylla på nyårsafton....

Det suger o vara sjuk :huvet

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Fan.. detta låter nog extremt.. men det är 100% sant.. jag vaknade nu sen igår.. de senaste ja kommer ihåg va att klockan va 5 o ja svepte massa öl o jägermeister.. sen nu vaknade ja hemma, o alla mina grejer.. mobil o allt.. KLÄDER är borta.. vad i helvete? Har ja gått hem naken?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Ähh det här tar vi imorgon när jag vaknar. Nyss hemkommen från nyårsfest. Om ni slutar gå hem så tidigt blir det nog bättre. Kjam!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jonte VSB R-T skrev:
2687748 Ähh det här tar vi imorgon när jag vaknar. Nyss hemkommen från nyårsfest. Om ni slutar gå hem så tidigt blir det nog bättre. Kjam!
det snurrade för mycket för att jag skulle vilja stanna kvar

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Glocalnet skrev:
2687746 Fan.. detta låter nog extremt.. men det är 100% sant.. jag vaknade nu sen igår.. de senaste ja kommer ihåg va att klockan va 5 o ja svepte massa öl o jägermeister.. sen nu vaknade ja hemma, o alla mina grejer.. mobil o allt.. KLÄDER är borta.. vad i helvete? Har ja gått hem naken?

Du är låg.

Antagligen gick du hem i enbart kallingar. Dessa postade du till din 83 åriga granne. Fråga där så hittar du dem. Sen är det bara att följa spåren mot jägern.

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
FreddaAbborre skrev:
2687832 Du är låg.

Antagligen gick du hem i enbart kallingar. Dessa postade du till din 83 åriga granne. Fråga där så hittar du dem. Sen är det bara att följa spåren mot jägern.

Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Glocalnet skrev:
2687857 Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..
Ja... det är sånt som stora bebisar brukar göra :banana

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Glocalnet skrev:
2687857 Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..

Tro fan att dina grejjer är borta då..! :tummenupp

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Glocalnet skrev:

Dags att sluta med alkohol kanske..

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Glocalnet skrev:

Såna som du bör inte dricka alkohol. Varför dricker du sprit egentligen?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0