Bota bakfylla?

Jag är oxå bakfull. Jävligt bakfull. :arsele

Kan fan knappt ta mig upp ur sängen för benen är som spagetti.. :näsblod

Jag kan inte se på tv, eller prata i telefonen för då snurrar det till så jag nästan håller på att ramla ur sängen å så får jag löpa in på toaletten och spy i kaskader... :zpy

otäckt att spy upp det man drack inatt... :död

alldeles efter att jag spytt så känns det lite bättre en stund, annars skulle jag ju inte kunnat göra mitt depåstopp här på sporthoj just nu heller...

Jag kan inte ens behålla vattnet eller drickan... :3freak

Senare ikväll tänkte jag tvinga mig till ett maxmål eller pizza och 1½ liter cola.. men just nu vänder det sig i magen bara jag tänker på mat.. :gnissla

Faan oxå, jag brukar ju aldrig spy när jag är bakfull.. bara vara trött,yr och uttorkad.. :huvet

Beanise skrev:
Blev lite väl hårt igår :fyllisar och med andra ord så mår jag pyton idag :zpy.

Välkommen i klubben. Mår som sju svåra år.
Somnade på golvet i duschkabinen i natt. Låg på rygg och hade vatten upp över öronen. Vaknade runt 7 i morse och mådde inte ett dugg bättre, gick upp och spydde. Nu har jag en propp i vänstra örat och det är inte vatten. Har kört 10 st Topz i örat och varenda en ser ut som man haft den i arslet
:död

Inte kul heller att pressa i sig en kebabtallrik efter att inte ätit något på ett dygn :zpy

När du festar så drick lite vatten då och då, avsluta alltid natten med att fyllekäka en kebab eller liknande, se till att inte planera någonting nästa dag.

Sov så länge du bara kan, drick vatten + salt nästa dag, gå ut och gå en lång runda och när du känner dig bättre ta en pizza framför en bra film hemma.

Bakfylla är inte bara fysisk, har man minnesluckor och liknande så får man dåligt samvete och då kan det vara bra att tänka på annat.

/A.Lkologen

En kall cola och några stenhårda actionfilmer brukar hjälpa. Såna där med käftsmällar och hårda ord.

granath_ skrev:
det värsta man kan göra, (som en del tipsar om) är en pizza & en folköl. usch & blä, ska alldrig lyssna på vissa kompisar igen :zpy
Funkar finfint för mig iaf :7peta

Pallar däremot inte sånt som är för elakt mot magen: kaffe, jos eller liknande.

Om man rör sej mycket på fyllan (typ dansar) så blir man inte lika bakis på nåt vänster.

Det bästa är att käka nåt innan man går och lägger sej och helst hälla i sej en liter vatten. Sen går man upp tidigt, 9 senast, och tar en promenad/frisk luft. Sen käkar man nåt rejält, sen mår man bra igen. :tummenupp

Det värsta man kan göra är att gå o lägga sej hungrig utan att äta och dricka, sova till 15 och sen gå runt i morgonrock hela dagen efter. Då mår man pissdåligt. :zpy

Ett rejält lass med pasta sedan brukar jag äta tomater som jag saltar rikligt, det är omöjligt att få i sig salt utan tomater eller rädisor.
Salt är skitviktigt.
Vatten (osaltat givetvis).

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick