BoTT hojar tillsalu??

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Halloj efter att ha kört min första tävling (Rec) på knudan i helgen där man såg BoTT racet så vart man supersugen på att köra BoTT nästa år. Efter att ha letat runt på blocket och sporthojs köp och sälj så hittade man inga färdiga racehojar eller lämpliga kraschade hojar som man kan bygga om.

Därför undrar jag vart man kan köpa billiga (kraschade) hojar som man kan köra BoTT med? har kollat mobile.de men där fanns inga lämpliga objekt. Har hört rykten om att det finns billiga hojar i Norge men jag har inte hittat nån sida med sådana hojar än.

/Fredrik
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Du kan få köpa min!

Aprilia RSV Mille -00. Även kallad Pinky, då DonQ hade den förra året och blev 2:a i serien. I år har jag kört den, men eftersom jag är långt ifrån lika tallangfull som DonQ så har det ju inte gått lika bra i år :D
Hojen har varit omkull några gånger (en gång i min ägo) så den ser ut som en racehoj ska göra :) . Lite bulor på sving och skrapad ljuddämpare men den går som den ska. Motor genomgången för 10500 kr. Bytt oljespraypipe och sjätte växelns drevpar i övrigt såg motorn mycket bra ut.
Går fint i motorn, är helt orginal. PP-clipon, Valtermoto fotpinnar, Cordona-quickshifter, extra bakfälg, finns slip-on.

Misstänker att du är ute efter något nyare...
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Jo egentligen är man väl ute efter en factory från 04 och framåt, fast allt är ju en prisfråga. Vad hade du tänkt dig för den?

Hmmm, jag vet inte riktigt. Ge mig 27´ så är den din :tummenupp . Det är ju så billigt så du kan köpa en 04 faktory också :)
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Om du inte hittar nån här på annonssidorna så måste du ju blunda när du letar..
Finns ju ett gäng till salu..
Det jag letar efter är en mille R eller factory från 04 o framåt för max 70k helst kraschad för lite över 50k. Ducati 999 och 1098 kostar alldeles för mycket för att vara ett vettigt alternativ för min ekonomi just nu lika så är en rc8.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Jag hittade några mille på blocket för under 40k
SP1 och SP2 från typ 60k
Glöm ducce om du inte vill betala. Billigaste 999:an ligger på 85k

Mille, SP2 och 999/1098 verkar vara det som de flesta gör resultat på.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
När du sökte på mobile.de - fyllde du i att du ville inkludera skadade hojar i sökningen? Gör man inte det får man inte med många vurpade objekt.

Jupp jag har sökt på skadade hojar på mobile, jag såg den du länka till för ett tag sen men den hoj jag söker vill jag ska ha öhlins godiset från början så att man slipper köpa till massa. Det är ju så dyrt med bra komponenter:(. Tack ändå:tummenupp.... Fan att allt man vill ha är så dyrt:mad: fast om man ska vara kokurans kraftig så kostar det antar jag:rolleyes:
 

Näven

Medlem i SDK
Gick med
9 Feb 2004
Ort
Nässjö
Hoj
F042 by NFR
Jag hittade några mille på blocket för under 40k
SP1 och SP2 från typ 60k
Glöm ducce om du inte vill betala. Billigaste 999:an ligger på 85k

Mille, SP2 och 999/1098 verkar vara det som de flesta gör resultat på.

Bra jobbat Mullo. Lura in dom på sekunda hojar :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top