Martin
Don't call it a comeback
Hörrö, jag kör ju f-n 2 rejs på hemmabanan. LMS är min hemmaplanMcB skrev:Banga rejset på hemmabanan? Fegis.
Hörrö, jag kör ju f-n 2 rejs på hemmabanan. LMS är min hemmaplanMcB skrev:Banga rejset på hemmabanan? Fegis.
GSXR1100R skrev:Toppresultat i all ära men bottenstriden då, jag har en säker kandidat i bottenstriden, Webspy kommer att äga i bottenskiktet
Respekt att dominera i bottenstridenAnneli skrev:Jag kan meddela att du har fel. ( om du nu menar komma sist) Efter fyra träningspass på Anderstorp med en massa testosteronstinna karlar i R600 kan jag än en gång konstatera att jag och min "veteranhoj" är långsammast . Visst fick t.o.m. jag göra några omkörningar, men de grabbarna måste haft fel på sina hojar, varit på uppvärmingsvarv eller nåt.
Fast lite roligt hade jag. Hittade en människa jag kunde hänga på sågottsom överallt förutom på den där förbenade rakan som varade i en evighet.
Det roliga med att bli omkörd är att man innan man blir ifrånåkt vågar ta i och gasa lite mer. "kan han, kan jag" typ. Å andra sidan kan man ju kolla in alla rumpor som far förbi, prova de ni utan att va gay
/#96 under upplärning
GSXR1100R skrev:Toppresultat i all ära men bottenstriden då, jag har en säker kandidat i bottenstriden, Webspy kommer att äga i bottenskiktet
Strandelin skrev:När vi nu är en liten bit in i säsongen och har fakta på bordet i form av färska varvtider på olika banor kan jag utan att säga för mycket påstå att Webspy inte är den enda säkra kandidaten i bottenstriden.
GSXR1100R skrev:Respekt att dominera i bottenstriden
Magnus skrev:Var går gränsen mellan att äga bottenstriden och att loosa toppstriden???
Japp så är det, i bottenstriden krigar man endast mot sina jämlikar.Strandelin skrev:Min tolkning,
Äga bottenstriden = överlycklig över att kvala in till race.
Loosa toppstriden = skitf-rbannad över att bli 4:a, missa pallen.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|