Boxning i GBG?

sammix

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
R1-02 krash & stunt en R1 03 pose edition
kom ner till rbk på ullevi och träna boxning vi kommer vara på majornas boxninjgs klubb augusti ut pga av em sen är vi tillbacka på klassisk mark du e välkomen WWW.rbkboxning.nu

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Empa skrev:
2347781 Finns det nybörjargrupper för en som knappt klarar 20 armhävningar och har kass kondis?

Det plus att man orkar springa ca 50m

Skulle oxå vilja börja träna lite vettigt inte bara gym efterssom fettvalken runt midjan bara sväller

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Rash skrev:
2349944 Skickat iväg ett intresseanmälan:)

Vet att det är populärt...så var snabb att betala terminsavgiften för att få plats! Tror det var 20 som inte fick plats förra året. Och då var det ändå två nybörjargrupper

Taz79

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Triumph Daytona 675 -06
vbg_snake skrev:
2349948 Men thaiboxning är 100 gånger roligare än kickboxning. Själv har jag tränat muay thai i 7 år, vart ett par vändor i thailand å kört med. Tror du skulle gilla det.

Kolla in Göteborg kick & THai eller fightcenter GBG

Lät intressant.. Har kört TaekWon-Do i något år men slutat med det pga all mönsterträning som är sååå tråkig :) Thaiboxning är kanske nått man skall testa istället om de kör me riktiga tekniker som känns vettiga.. Vart tränar du då? O hur många olika "stilar/klasser" finns det?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
flugan skrev:
2357037 Jag skulle vilja tipsa om http://www.fightercentre.com/ . Har inte varit där sen jag började köra båge 2002, men jag såg att många utav tränarna och de ansvariga för centret var fortfarande kvar och dem tyckte jag var bra.

hehe!!" Det är där jag är instruktör och tränar :tummenupp

Taz79 skrev:
2357163 Lät intressant.. Har kört TaekWon-Do i något år men slutat med det pga all mönsterträning som är sååå tråkig :) Thaiboxning är kanske nått man skall testa istället om de kör me riktiga tekniker som känns vettiga.. Vart tränar du då? O hur många olika "stilar/klasser" finns det?

ofaan ! vilken klubb?! Har själv tränat/instruerat ITF TKD i många år (Frölunda och Fighter)....men övergått till andra kampsporter nu

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag va tränare på Varbergs muaythai innan jag flyttade till Norge, och det är alltid där jag tränat. Nu tränar jag inte så mkt då hoj å annat är roligare. Tränat för mycket och lagt ner för mycket fritid så jag tröttnade. =/

Rasorblade, du skulle gett mig nårra killersmoves på statiolmacken när vi tankade. WOOAAAAYAMHAAAAAAAAAAAA

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
flugan skrev:
2357484 Det var det värsta! Hur länge har du varit instruktör där?

Vad är det du kämpar nu?

En säsong efter Centret öppnade så började jag instruera i TKD där.

Just nu tränar jag Kali Sikaran och har tränat Krav Maga. Hoppar in och instruerar lite Kickboxning då och då

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Startar en Kickboxnings klass med två gånger i veckan ala 90 min på pyramiden nu efter nyår jag behöver en sparris partner Rash så skaffa medlemskap där NU så tränar vi lite med jag kör 2-4 pass i veckan beror på hur mycket det är på jobbet

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Gottis skrev:
2635096 Startar en Kickboxnings klass med två gånger i veckan ala 90 min på pyramiden nu efter nyår jag behöver en sparris partner Rash så skaffa medlemskap där NU så tränar vi lite med jag kör 2-4 pass i veckan beror på hur mycket det är på jobbet

Hade vart jävligt kul. Men har en kronisk sjukdom som krassus ekonomius.. Förra månaden fick man låna 8papp för att ha råd med räkningarna. Denna månad behövde jag bara en tusing:rolleyes:
Söker jobb nu också, så vågar inte binda upp mig om jag måste jobba kvällar..

Grymma bortförklaringar?:tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Rash skrev:
2635167 Hade vart jävligt kul. Men har en kronisk sjukdom som krassus ekonomius.. Förra månaden fick man låna 8papp för att ha råd med räkningarna. Denna månad behövde jag bara en tusing:rolleyes:
Söker jobb nu också, så vågar inte binda upp mig om jag måste jobba kvällar..

Grymma bortförklaringar?:tummenupp

finns inga ursäkter för att inte träna och må bra :mad:

dom säger annat är bara lata och kommer ingenstans :arsele

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Gottis skrev:
2635233 finns inga ursäkter för att inte träna och må bra :mad:

dom säger annat är bara lata och kommer ingenstans :arsele

Träna gör jag:tummenupp Just nu vilar jag mellan absliderpassen:D

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
-
Testa thaiboxning. Jag tränar på fightercentre sen i augusti, riktigt bra träning. Ska klämma in en veckas träning på camp i Thailand när jag är där i mars också.... Nice!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0