Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Eller så tar du o börjar träna judo www.jkbudo.se
sammix skrev:2354281kom ner till rbk på ullevi och träna boxning vi kommer vara på majornas boxninjgs klubb augusti ut pga av em sen är vi tillbacka på klassisk mark du e välkomen WWW.rbkboxning.nu
Empa skrev:2347781Finns det nybörjargrupper för en som knappt klarar 20 armhävningar och har kass kondis?
Rash skrev:2349944Skickat iväg ett intresseanmälan
vbg_snake skrev:2349948Men thaiboxning är 100 gånger roligare än kickboxning. Själv har jag tränat muay thai i 7 år, vart ett par vändor i thailand å kört med. Tror du skulle gilla det.
Kolla in Göteborg kick & THai eller fightcenter GBG
flugan skrev:2357037Jag skulle vilja tipsa om http://www.fightercentre.com/ . Har inte varit där sen jag började köra båge 2002, men jag såg att många utav tränarna och de ansvariga för centret var fortfarande kvar och dem tyckte jag var bra.
Taz79 skrev:2357163Lät intressant.. Har kört TaekWon-Do i något år men slutat med det pga all mönsterträning som är sååå tråkig Thaiboxning är kanske nått man skall testa istället om de kör me riktiga tekniker som känns vettiga.. Vart tränar du då? O hur många olika "stilar/klasser" finns det?
Det var det värsta! Hur länge har du varit instruktör där?Rasorblade skrev:2357238hehe!!" Det är där jag är instruktör och tränar
Vad är det du kämpar nu?Rasorblade skrev:2357238
....men övergått till andra kampsporter nu
flugan skrev:2357484Det var det värsta! Hur länge har du varit instruktör där?
Vad är det du kämpar nu?
Gottis skrev:2635096Startar en Kickboxnings klass med två gånger i veckan ala 90 min på pyramiden nu efter nyår jag behöver en sparris partner Rash så skaffa medlemskap där NU så tränar vi lite med jag kör 2-4 pass i veckan beror på hur mycket det är på jobbet
Rash skrev:2635167Hade vart jävligt kul. Men har en kronisk sjukdom som krassus ekonomius.. Förra månaden fick man låna 8papp för att ha råd med räkningarna. Denna månad behövde jag bara en tusing
Söker jobb nu också, så vågar inte binda upp mig om jag måste jobba kvällar..
Grymma bortförklaringar?
Gottis skrev:2635233finns inga ursäkter för att inte träna och må bra
dom säger annat är bara lata och kommer ingenstans
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|