Bränd Duke II

DUKE II

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Skåne
Hoj
KTM
Dvdmaster skrev:
Nu måste man börja att låsa in allt man äger i ett valv eller en bunker, helst ska man väl också gjuta betong kring sakerna.

Så här såg min Duke ut när jag vaknade 03.00 imorse
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=9455

Var förbannad hela morgonen, så här såg den ut runt 07.00
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=9456

En till liten bild.
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=9457

Tråkigt att ungdomar med invandrarbakgrund har så lite att göra på fritiden,
Inget snack att det kunde vara svenskar osv. Det finns personer som såg dem. Tyvärr för sent.

Hoppas att man får försäkringspengarna snabbt, så man hinner köpa en ny motard.

Var i Lund fanns den? Bor åxå i Lund å har en DUKE.....blir lite orolig å FÖRBANNAD!! på dom jävla bl.....e ungarna!!
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
...Saknar ord! Det är bara sååå tråkigt... denna ständiga avundssjuka, det är juh det som det handlar om. Aldrig får man ha ngt i fred! :mad:

/KaliZ
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
DUKE II skrev:
Var i Lund fanns den? Bor åxå i Lund å har en DUKE.....blir lite orolig å FÖRBANNAD!! på dom jävla bl.....e ungarna!!

Skriver runt ideon, vill inte skriva exakt just nu. Fan nu missade man killarna igen, kommer 4 st moppar och kollar nyss och ställer sig och kollar, när man smyger ut så fort de ser mig så sticker de, i hög fart (så fort en moppe kan gå) Dessa djävla idioter skall jag få tag på. De skulle väl kolla på sitt "VERK" hur fan vågar man också att återkomma samma dag.
 

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Mille RSV R -00
Vilka jävla idioter.... :kocko Måste man elda upp en hoj för att betrakas som häftig??
Hoppas att du får tag i det jävlarna. Och är de moppefuckon så ta reda på vilka moppar de äger och elda sen upp skiten.
Man blir ju bara skogstokig även om det inte drabbar en själv... :mad:
Hoppas att det löser sig så smidigt som möjligt iaf
//Olle
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Håller med 420. Ta de en å en då är de inte så tuffa.
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Hur får man överhuvudtaget en sådan här idé? :va
Elda upp deras mopeder :mad:
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Fy fan va förbannad jag blir. Hur fan kan man ens få tanken på att tända på någon annans hoj :kocko
Att folk ska ha så ruggigt svårt att skilja på ditt och mitt. Och vad tjänar de på att förstöra för andra?

Tänd eld på deras moppar eller nåt.Inte ska de få klara sig undan gratis iaf.
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
zlaki skrev:
Synd!
Det är väldigt tråkigt att sånt här kan ske, men ännu mer tragiskt är ditt sätt att uttrycka dig. Jag vet att man kan vara förbannad och arg som satan, men som svensk så skämms jag över ditt uttalande... Nu när hojen är borta och du plötsligt fått lite tid över, så använd den gärna till att växa upp!

invandrarsvinen är fel att säga men att det var invandrare och invandrargäng är inte fel att säga för det var ju just invandrare eller ska jag säga att de har utländskbakgrund ?
 

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
HP2
zlaki skrev:
Synd!
Det är väldigt tråkigt att sånt här kan ske, men ännu mer tragiskt är ditt sätt att uttrycka dig. Jag vet att man kan vara förbannad och arg som satan, men som svensk så skämms jag över ditt uttalande... Nu när hojen är borta och du plötsligt fått lite tid över, så använd den gärna till att växa upp!

Vad är ditt problem? Är han säker på att det var ett gäng ungdomar med invandrar bakgrund så är det helt okej/rätt att skriva det.
Hur kan du tycka att det är mer tragiskt att anv. ordet invandrare än att slå sönder och elda upp någons motorcykel?? :kocko
Tycker att det är du som behöver växa upp och komma in i verkligheten. Lägg din energi på att fördöma och förhindra
att en liten skara socialt handikappade personer skapar fördomar istället.
 
Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Dez skrev:
VA I H-VETE??? :mad:

Vet inte vad jag skulle göra om det hände mej...med halvförsäkring får man ju ingen ersättning heller.
Hmmm ingår inte stöld o brand i halvförsäkring eller e jag ute o cyklar utan pedaler!?? :va
 
Gick med
11 Apr 2004
Ort
saxtorp
Hoj
några
Jag e på för ett medborgargarde i skåne, ska vi börja m lund!
Och dvdmaster jag tycker du använder rätt vänliga ord mot vad jag hade gjort om de eldat upp min hoj :mad:
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Mr San skrev:
Hmmm ingår inte stöld o brand i halvförsäkring eller e jag ute o cyklar utan pedaler!?? :va
Du är inte ute och cyklar, halvförsäkring täcker i princip allt utom det du orsakar själv
 

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hisingen
Hoj
R1
Mr San skrev:
Hmmm ingår inte stöld o brand i halvförsäkring eller e jag ute o cyklar utan pedaler!?? :va

Stöld och brand ingår.

För mej (har TH) är det iaf så att skadegörelse i samband med stöld täck, men ren vandalism (uppsåtlig skadegördelse) enbart täcks av vagnskadan.
 

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hisingen
Hoj
R1
GixxerJensa skrev:
Du är inte ute och cyklar, halvförsäkring täcker i princip allt utom det du orsakar själv

Från Trygghansas försäkringsvillkor:

Vagnsskadeförsäkrning
Vad du får ersättning för
Skada på grund av
 trafikolycka
 annan yttre olyckshändelse
 uppsåtlig skadegörelse av annan person.
_____
Alltså krävs helförsäkring för att få ersättning fös skadegörelse. Om andra vilkor gäller hos andra bolag skulle jag väldigt gärna vilja veta det :)
 

burt

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
kinna
Hoj
housemountain 650 sm-02+fe400-97
ett tips

har man problem med folk som smyger omkring hemma e detta mitt tips...köp en rörelse detektor..med infraröd o alla finesser...kopla den inte till någon lampa som tänds utan till en radio el liknande..såga till ett rejält järnrör...o köp ett par tysta mockasiner...resten är upp till fantasin :död
 

HanneZ

Guest
Att beskriva kriminella gäng till utseendet för att varna o informera andra är ju helt ok. Fast de ser rätt illa ut när man skriver "invandrarsvinen". De räcker nästan med bara svinen.

Tycker synd om dig! Jag har min dyrgrip bara som leksak o använder annat till funktionshoj. Så min står alltid inlåst i villagarage.

/ Hannes
 

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
Säger som många ovanstående: Smyg dig inpå dom, och vänta tills dom går till mcdonalds för att köpa en burgare, då tar du fram en (ca 10st vore inte mer än rättvist) molatov's och kastar in i högen av deras moppar!

Om jag bodde lite närmare hade jag annars kunna hjälpt till...fyf*n asså :kocko
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top