Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Vad behöver man för program för att bränna av ett xboxspel o hur gör man??
Maverick skrev:Vad behöver man för program för att bränna av ett xboxspel o hur gör man??
har inte xboxen o datorn ihopkopplade.. så jag vill helst bara bränna av det rakt av i datorn på något sätt..Froven skrev:Har du EvoX dashboard så kan du ta xcopy eller nåt och kopiera in spelet till Xbox-Hdn, därefter ftp-a över till datorn o bränna med qwix eller liknande.
www.xbox-scene.com
//Peter
få inte det att funka.. hur gör du??R1 Uffe skrev:Annars ett helt vanligt bränn program som NERO funkar kanon fint
Du packar upp rar filerna så det kommer fram en IMG/ISO fil, sen väljer du burn image i NERO, tryck BRÄNN sen är det klartMaverick skrev:få inte det att funka.. hur gör du??
Maverick skrev:okej.. förklarade lite fel.. jag vill göra en kopia på ett originalspel.. måste man köra genom xboxen då eller finns det något program man kan använda direkt i datorn.
Du har PMMaverick skrev:okej.. förklarade lite fel.. jag vill göra en kopia på ett originalspel.. måste man köra genom xboxen då eller finns det något program man kan använda direkt i datorn.
Nästan rätt, du behöver CloneDVD v. 2.3UltraMarine skrev:Borde inte clone cd fixa det? - den kopierar ju rakt av oavsett format (kräver dock en bra brännare)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|