Softishman
Fixare
Då skulle du ju få bajs på snoppen = Inte värt det! Funkar det bara inte att ringa och säga att pejlaren ljuger?! Få reda på hans namn?! Polisanmäl dom om du nu inte har en TV....
Då skulle du ju få bajs på snoppen = Inte värt det! Funkar det bara inte att ringa och säga att pejlaren ljuger?! Få reda på hans namn?! Polisanmäl dom om du nu inte har en TV....
Nej, enligt dom så är det jag som ljuger..
har typ 10 forum medlemmar som kan styrka att jag talar sanning.. men vad hjälper det..![]()
Nej, enligt dom så är det jag som ljuger..
har typ 10 forum medlemmar som kan styrka att jag talar sanning.. men vad hjälper det..![]()
Betala och avanmäl samma dag, dom skickar tillbaka dina pengar du betalat in. Sen krigar du vidare.![]()
men betala avgiften och avanmäl samma dag som du betalar, du får tillbaka dina pengar! I know, gjort det sjlv!![]()
betalar du idag och avanmäler idag/imorgon får du tillbaka det du betalt in. no worries, betala och bråka sen.![]()
Har själv blivit uppringd av dem sa: nej har ingen tv, ser ej på tv, aldrig gjort, vill inte osv. Inom en vecka damp det ner brev om att jag ska betala TV licens då jag äger TV...Kontaktar dem och medelar att jag inte har tv eller medgivit innehav. Dem tar upp ärendet och återkommer inom ett par dar där dem medelar att jag ska betala då dem kommit fram till att dem har rätt. Ringer upp begär bevis som dem ska ha registrerat (i mitt fall begärde jag få en kopia på samtalet där jag medgav TV innehav). Efter det så svarade helt plötsligt kundtjänsten att dem skulle ta bort allt krav på betalning och avregistrera mitt "TV innehav". Jävla tomtar på det skitstället.
För sakens skull så kanske man skall nämna att de som jobbar som pejlare/kontrollanter för radiotjänst jobbar PÅ PROVISION.
Har du radio?Har du dator?Förmodligen har du iaf den senaste,och måste således betala tvavgift.
bara om du har tv kort i datorn.
men har du ej det, så behöver du ej betala tv licens..
men jag som varken har det ena eller det andra, ska betala..
orkar inte mer..![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand