Bröllopseskorten (igen)

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jaha...får väl skriva om mitt gamla inlägg...

Jag o ChaosX gifter oss på hojarna den 12/4 kl 16.00, på Ribersborgs restaurang, Malmö. Vi har fått tillstånd att köra in på restaurangen..!!! Jag på min Suzuki DR O Chaos på sin Yamma TT. ChaosX kommer ha crosskläder och jag kortkort bröllopsklänning och mc-stövlar...*S* (mamma kommer att bli vansinnig!!)
Kl 15.30 kommer vänner o bekanta att eskortera oss på hoj. Vi kör från Oxie centrum, genom Malmö och till restaurangen. De som önskar/t, får mer än gärna följa med i tåget.... :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
igen då..........

1. Maverick_750RR
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

750RR

Milleman

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Thruxton -06, Stelbenschopper -11
igen då för mig också..........

1. Maverick_750RR
2. Milleman
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Du och ChaosX? Jag skulle nog ha svårt att relatera till min bättre hälft med dess internetnamn. Eller är ni internet-tillsammans oxå? :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
maverick_750rr skrev:
igen då..........

1. Maverick_750RR
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

750RR
Du är medveten om att det är samma dag som teorin för RR-licensen? Och då skall väl du vara i Falkenberg? :tummenupp

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
eisbaer skrev:
Du och ChaosX? Jag skulle nog ha svårt att relatera till min bättre hälft med dess internetnamn. Eller är ni internet-tillsammans oxå? :)

Hihihi...Han kallas för ChaosX på alla sajter. Skriver jag Peter Espinoza vet inte folk vem det är....
Japp, vi e tillsammans IRL och på Internet. Vi träffades via Internet...Nämligen på bike.se, när jag sökte handledare....Nätet e bra till mycket.. :tummenupp

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
En gång till :)

1. Maverick_750RR
2. Milleman
3. PutteLiten
4.
5.
6.
7.
8.
9.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kan väl tillägga att vi har några kompisar till som ska eskortera. Så det blir inte bara de på listan ovan... :)

Nu är det bara 4 veckor och 5 dagar kvar.... :fakta *nervös*

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
1. Maverick_750RR ÄR O TAR LICENS DÅ.
2. Milleman
3. PutteLiten
4.
5.
6.
7.
8.
9.

750RR

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bara en vecka och 4 dagar kvar... :skrmd Ringen e fixad och klänningen hänger där den hänger... Mitonga racing har sponsrat ChaosX med nya crosskläder, så att även han blir snygg till bröllopet...

Vi kommer att samlas vid Oxie centrum, vid Föreningssparbanken, kl 15.15. 15.20 kör vi till restaurangen.
Om vädret tillåter blir bröllopet vid dammen. Vid kasst väder sker vigseln inne på restaurangen (vi får ju ta in hojarna där :) ).

De som inte kan eskortera, men ändå vill kolla, är välkomna...

Marsipulami

Guest
exiteme skrev:
Bara en vecka och 4 dagar kvar... :skrmd Ringen e fixad och klänningen hänger där den hänger... Mitonga racing har sponsrat ChaosX med nya crosskläder, så att även han blir snygg till bröllopet...

Vi kommer att samlas vid Oxie centrum, vid Föreningssparbanken, kl 15.15. 15.20 kör vi till restaurangen.
Om vädret tillåter blir bröllopet vid dammen. Vid kasst väder sker vigseln inne på restaurangen (vi får ju ta in hojarna där :) ).

De som inte kan eskortera, men ändå vill kolla, är välkomna...

Vi (eller de) som eskorterar, blir det bjudning också..... :)

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Marsipulami skrev:
Vi (eller de) som eskorterar, blir det bjudning också..... :)

Hehehe....

De som vill vara med får gärna vara med (kommer att finnas singeltjejer på festen ;) ) Men för att kunna bjuda alla vi velat, har vi skippat presenterna. Gästerna får istället betala sin egen mat o dryck... Hade vi inte gjort så, hade vi bara kunnat bjuda familjen, alternativt smita iväg på hemligt bröllop...

Marsipulami

Guest
exiteme skrev:
Hehehe....

De som vill vara med får gärna vara med (kommer att finnas singeltjejer på festen ;) ) Men för att kunna bjuda alla vi velat, har vi skippat presenterna. Gästerna får istället betala sin egen mat o dryck... Hade vi inte gjort så, hade vi bara kunnat bjuda familjen, alternativt smita iväg på hemligt bröllop...

Tycker det låter mycket trevligt faktiskt. Hoppas det är många som nappar på detta och har följe med er.... :hej

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Verkar som om jag fått förhinder. :(
Hade planerat att ta lite kompledigt, men chefen var inte så pigg på det.
Lite ont om folk pga långtidssjukdom i teamet. :(

Få se om jag klarar det. Nu jobbar jag inte i Malmö heller längre (pga av den sjuke...) så det är en timmes färd till Oxie.

Jaja, jag gör ett försök och går det så går det. :)

Får väll önksa grattis i förskott. :)
:hej

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...