IGNJATOVIC
Guest
I maj beställde jag en skräddarsydd bröstplatta från impact armor. Jag har inte fått denna levererad till mig ännu och han Michael svarar ej på mina mejl. Nån här som beställt från honom?
Bröst, det vet jag vad det är....men platta , det skall dom väl inte vara
Inte ännu, men det kommer
Jag törs inte ens berätta vilka fina saker vi har på gång, av fruktan för att bli överöst med kärkeksbrev... Ni får sansa er till i höst. Nu har vi varken tid eller ork.
Jag har fortfarande inte fått min platta... är det här ett blufföretag eller?
Har du fått din enn ??
Annars har ja en skydds väst till salu som täcker över kroppen och sidorna.
Dynatema e matrialet.
ja den tål en 9mm skott lätt.
pm om du e intreserad.
//Robin
Man kan använda skyddsvästar som ridbrudar har , dom är i utseende som skottsäkra västar men skyddar bara mot slag med trubbiga föremål - ganska billiga.
600 spänn o uppåt.
Skyddar nyckelben,bröst,rygg och sidor , alltså som en väst.
Idag fick jag min bröstplatta! THIS IS THE SHIT! Var värt att vänta! Har tom. fått mitt namn inpräntat på bröstplattan utan att ha begärt det. Men klockrenast är väl ändå denna:
" FOR THOSE WHO DARE"
Tydligen ska den värmas lite innanför skinnstället för att få den exakta passformen.
OBS! Den är custom manufactured efter mina mått! Var väl därför det tog ett halvår - men det var värt det.
IMPACT ARMOR IS THE SHIT= )
Har du en bild? Kan man komplettera med ryggskydd/skyddsväst och ev. nackkrage eller är den stor och otymplig? Länk till företaget kanske?
Har vart på jakt efter en sån där pryl, det lär ju vara en lifesaver i vissa situationer!
Har inga batterier till dig. camen just nu men jag kan ta kort på den med min isight. Grejen är den att jag fortfarande inte lärt mig hur man lägger upp bilder här med en mac Så pm:a mejladress
Driver du när du säger att du ska ha en nackkrage? Tror att nackkrage kan få motsatt effekt vid en krasch!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|