Angående verktygsvagnar:
Jag har byggt ett rullbart "bord" av två verktygshurtsar som jag importerat ifrån Tjeckien för totalt 5000:- fick jag två hurtsar på hjul med 8 lådor i varje, sen mekade jag till en bänkskiva och drog på ett skruvstäd på skivan.
En perfekt förvaring för kabelskor,bult,tejp,sprayflaskor,slipapper,rondeller osv osv och allt annat förbrukningsmaterial man använder när man grejar,och så sparar man en massa hyllplats.
Sen kan man ha sin hylsnyckelsats och verktygslåda på bänken när man inte använder dom.
No offence Roller
Men Jula suger,köp en Atlas copco pro serien för en 1200-1500 istället så får du både kvalitet och kraft ,livet ut.
#1 skicka bilder på ditt bygge for crying out loud!!!
#2 Kan du länka till vagnarna du rekommenderade
#3 jag har inte kollat på Julavagnarna än, men Jula har både budgetgrejor och bra skit i sitt sortiment.
Jag blev grymt missnöjd när jag kollade på Wisentvagnen... När man drog i lådorna så lät det som en tomburk som blåser över asfalt. Lådorna hamnade på sniskan och tjärvade fast. Det va sån jeffla smeck att man blev förbannad!

Och no offence taken ma main man, jag e bara glad för att du rekommenderar bra skit.