Bra fart i Hayabusa 08

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
Ingen
Det skiljer 48 kilo i torrvikt mellan cyklarna :rolleyes:

Men ovanstående har garanterat rätt i att Busan är snabbare och betydligt bekvämare, det är nog lite kämpigt att hålla ner framhjulet på 1000 kubikaren.

Edit: förra sidan. :)

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda :D

HaHa Touché :D

Ska även tilläggas att jag har knäckt den mer eller mindre oövervinnliga 200 km/h vallen med mitt exemplar. Bör även meddelas att den är beskaffad med den absolut långsammaste färgen också .. flickröd!

Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda :D

Nu tycker jag att du är elak, och du vet inte vad du pratar om ... min är hur snabb som helst, har åkt ifrån varenda EU-moppe i hela byn utan å ens växla till fyran :yoparty

Tycker Busan är ball, just för den är så ... överdriven.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Känsligt ämne? Inte en chans. :arsele

Värst vad många SV-typer den här tråden suger upp. Varför? Jag menar, Suzuki-skalan börjar ju med SV längst till vänster och slutar med Busan längst till höger så vilket intresse har ni av den här tråden? :)

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Värst vad många SV-typer den här tråden suger upp. Varför? Jag menar, Suzuki-skalan börjar ju med SV längst till vänster och slutar med Busan längst till höger så vilket intresse har ni av den här tråden? :)

Vet inte hur det är med dom andra, men har man så lite självdistans som jag så hugger man på allt. Skall det vara så svårt att fatta :D

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Vet inte hur det är med dom andra, men har man så lite självdistans som jag så hugger man på allt. Skall det vara så svårt att fatta :D

...och kanske, bara kanske, en smula nyfiken på hur det är att smälla 300-barriären. Vilket inte skulle funka med en nitro-turbo-lala-blabla SV hur man än försökte! :hihi

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.

He he,lär vara den enda som skriver där iaf. då ingen annan lyckas! :)

(obs! IRONI för dom som inte förstod,men bara lite) ;)

Henrik

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Busa Med turbo Rappes drömhoj:) Dock ej nollåttan:gnissla .. Den va inte snygg:huvet Där fick nog kamikase piloterna lite för fria händer:D

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
...och kanske, bara kanske, en smula nyfiken på hur det är att smälla 300-barriären. Vilket inte skulle funka med en nitro-turbo-lala-blabla SV hur man än försökte! :hihi

Ha, fel igen! För det första är jag inte nyfiken på trehundragränsen, mera skitskraj - styret fladdrar som fan i 245 km/h mätarfart, och då ligger jag som ett plåster på tanken. Å dessutom skulle vilken SV som helst nå 300km/h om man kör av vägen vid rätt stup... :gnissla

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Ha, fel igen! För det första är jag inte nyfiken på trehundragränsen, mera skitskraj - styret fladdrar som fan i 245 km/h mätarfart, och då ligger jag som ett plåster på tanken. Å dessutom skulle vilken SV som helst nå 300km/h om man kör av vägen vid rätt stup... :gnissla

You got a point, mister. T.o.m. en Suzuki k50 skulle nog nå upp i de hastigheterna om den gjorde samma resa. :)

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
You got a point, mister. T.o.m. en Suzuki k50 skulle nog nå upp i de hastigheterna om den gjorde samma resa. :)

Precis. Jag gjorde faktiskt ett seriöst försök när det begav sig, körde av vägen med en sånhär 1987...
http://www.blocket.se/vi/16985951.htm?ca=15_s
uppnådde väl femtio knyck i fritt fall innan jag nådde dikets botten...
Förlåt rejält OT - går och knyter mig nu:rolleyes:

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...