Märkligt hur fort trådar övergår till pajkastning....Är ni politiker allihop![]()
Javisst har den coola prestanda, helt klart värt en tråd här, likaså den dag då en SV1000 spränger 200km/h vallen så är det också värt en rubrik på sporthoj![]()
![]()
Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.
Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda![]()
Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda![]()
Känsligt ämne? Inte en chans.![]()
Jag önskar att alla HD´s vore inplastade, i en kub på 3*3 meter ungefär![]()
Den var bra!
Värst vad många SV-typer den här tråden suger upp. Varför? Jag menar, Suzuki-skalan börjar ju med SV längst till vänster och slutar med Busan längst till höger så vilket intresse har ni av den här tråden?![]()
Vet inte hur det är med dom andra, men har man så lite självdistans som jag så hugger man på allt. Skall det vara så svårt att fatta![]()
Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.
...och kanske, bara kanske, en smula nyfiken på hur det är att smälla 300-barriären. Vilket inte skulle funka med en nitro-turbo-lala-blabla SV hur man än försökte!![]()
Ha, fel igen! För det första är jag inte nyfiken på trehundragränsen, mera skitskraj - styret fladdrar som fan i 245 km/h mätarfart, och då ligger jag som ett plåster på tanken. Å dessutom skulle vilken SV som helst nå 300km/h om man kör av vägen vid rätt stup...![]()
You got a point, mister. T.o.m. en Suzuki k50 skulle nog nå upp i de hastigheterna om den gjorde samma resa.![]()
Precis. Jag gjorde faktiskt ett seriöst försök när det begav sig, körde av vägen med en sånhär 1987...
http://www.blocket.se/vi/16985951.htm?ca=15_s
uppnådde väl femtio knyck i fritt fall innan jag nådde dikets botten...
Förlåt rejält OT - går och knyter mig nu![]()
Filmen är ju superbra,Körde där samma dag som dej, kul o se dej här på forumet
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |