Bad_boy_rune
Gasa utan fasa!
Tjena gubbar! Tänkte dra igång crollen för första gången i år. Nån som kan tipsa om lite sköna grustag i Stockholm där man gärna kan få vara lite ifred?
Bad_boy_rune skrev:2101223Tjena gubbar! Tänkte dra igång crollen för första gången i år. Nån som kan tipsa om lite sköna grustag i Stockholm där man gärna kan få vara lite ifred?
cool_adde skrev:2101582Jag brukar dra ut på Ingarö när jag vill gasa. Jag har iof lite närmre dit. Grustaget ligger på vänster sida på vägen mot Björkviks brygga. Sen så finns det en grymt bra väg tillbaka ända ute från björkviks brygga kan jag lova!
Starfighter skrev:2101269Då kontrar jag med och undrar om det finns några sjyssta grustag i skåne?
Bad_boy_rune skrev:2102119Vart hittar man de i Rotebro då?
-MLM- skrev:2102487Kör förbi KOM-köpcentrum som ligger precis nära DinMC och fortsätt rakt fram mot Upplandsväsby och sen kan du inte missa grustaget
Bad_boy_rune skrev:2102966Kollar kartor/flygfoto på eniro, det är det som ligger till vänster om E4 norrgående va?
Carpe me skrev:2103080Yes
Det finns 2 gropar där, en där dom arbetar och en där dom har lagt ner.
Finns några bra endurospår i skogarna med, men om du kör i gropen där dom arbetar, kör INTE i högarna. Så länge man inte gör det så bryr dom sig inte om att folk brummar omkring där. Finns även en A-lagare med husvagn i den nya gropen om han inte har flyttat. Passa dig för han för annars så snor han dina saker
Bad_boy_rune skrev:2103122Ok ska tänka på de! Annars blir man inte störd av ordningsmakten eller så?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|