Bra hemsida med styling?

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Hej! :)
Jag skulle vilja veta om det finns någon bra hemsida med styling till Aprilia motorcyklar. Helst då till modellen RS :)
Skulle vara snällt!
Tack på förhand ! :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Hmm finns ju ganska mycket du kan göra som förhöjer utseéndet men någon sida som säljer styling till bara RS har iaf inte jag hittat innu.

Köp en cuts (Eller ny bakdel till RS) på KK racing.
Mini blinkers finner du tex på touring.se
Tonat kåpglas s-racning.se
Andra handtag och sånt också touring.se
Eloxerade prylar tasty-nuts.com så beställer du via w-motoracing.se så slipper du frakt från utlandet.
Fäljstripes fixar du på motor&bilelektra i kävlinge, Kan inte deras hemsida, Dom tjocka är för tjocka (enligt mig då).
Ska du ha panel och styrkrona i karbon så har jag mallar till dig jag kan skicka på msn eller nått på datorn som du kan skära ut efter som passar till RS.
Polera grejor kan du ju också göra, det gör du i garaget. Lär ravetrancers guide. :)
Tankpads finns också på touring.se
Miniskylt fixar du på tmolson.se
SH dekaler fixar du av Swedie :)
Eloxerade fotpinnar kan du också beställa av tasty nuts.
Andra bakspeglar sitter heller aldrig fel kolla touring.se eller motorrad-bach.de
Neon och sånt fixar du på danmobility.se det är det massa delade åsikter men det är styling iaf så det hör hit. (Åsikter behöver ni nu inte kommentera här).
Vita mätartavlor skulle du också fixat det är fin fint. Dock vet jag inte var du kan hitta dom till RS.

Finns ju massor mer bara att leta runt efter bilder på stylade RS så får du ju själv ideér.

Longbow

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2004
Hoj
Honda cbr 600 FS Rossi Edition
stoooffe skrev:
Hej! :)
Jag skulle vilja veta om det finns någon bra hemsida med styling till Aprilia motorcyklar. Helst då till modellen RS :)
Skulle vara snällt!
Tack på förhand ! :)

Jag har mängder med bilder på stylade Rs om du behöver inspiration.. mc-depån i Staffanstorp har rätt mycke styling o prylar.. www.mc-depan.com

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras